Hva er vitsen?

Eskimonika

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Jeg hadde i en dagbok vært innom med en klem. Hadde ikke tid til å skrive noe særlig eller visste hva jeg skulle si, men ville bare vise at jeg tenkte på vedkommende.
En annen er inne og trykker "uenig" på innlegget. Hvorfor det liksom?
Jaja, hver sin lyst!

Jeg hadde i en dagbok vært innom med en klem. Hadde ikke tid til å skrive noe særlig eller visste hva jeg skulle si, men ville bare vise at jeg tenkte på vedkommende.
En annen er inne og trykker "uenig" på innlegget. Hvorfor det liksom?
Jaja, hver sin lyst!
Huff det er ikke bra når spnt skjer. Men kan det være personen bare har klart å være nær når h*n har skrollet ned uten å ha lagt merke til det? Jeg har gjort det tusen ganger :eek: men prøver å rette på det så fort jeg ser det.

Huff det er ikke bra når spnt skjer. Men kan det være personen bare har klart å være nær når h*n har skrollet ned uten å ha lagt merke til det? Jeg har gjort det tusen ganger :eek: men prøver å rette på det så fort jeg ser det.
Jeg har også vært nær de når jeg har skrollet, de er så tett også. Fortgjort å trykke på feil. Håper det er det som har skjedd.

Høres mer som et uheld spør du meg. Jeg har også vært uheldig og vært borti når jeg skrellet forbi...

Hvorfor skulle noen vært uenig i en klem? :P

Ja, jeg tipper og at vedkommende bare har kommet borti :-)

Høres mer som et uheld spør du meg. Jeg har også vært uheldig og vært borti når jeg skrellet forbi...

Hvorfor skulle noen vært uenig i en klem? :p
Det skjønner ikke jeg heller. Var ikke noen som skriver mye på forumet virket det sånn. Var bare så merkelig.
Har sett flere som tydelig har vært borti feil. Og gjort det selv, prøver se over før jeg løper videre liksom for å rette opp med en gsng

Sikkert skjedd en feil eller uhell håper jeg.

Sikkert skjedd ved en feil!

Jeg er ikke super godt kjent med alle funksjoner i appen, så håper at noen sender på meg en meld eller gir beskjed på et vis om jeg har trykket uenig i noe!
For min policy er å scrolle videre istedet for å si/gjøre noe negativt til noen andre [emoji106]

Jeg har gjort dette mange ganger, og av og til uten å oppdage det før lenge etterpå. Den linja er akkurat der jeg scroller på telefonen :arghh: det er helt sikkert et uhell!

Jeg har gjort dette mange ganger, og av og til uten å oppdage det før lenge etterpå. Den linja er akkurat der jeg scroller på telefonen :arghh: det er helt sikkert et uhell!
Når man er på tlf ligger den linja litt dumt ja og enig i at de ligger fryktelig tett. Husker ikke om jeg har opplevd det samme med samme personen tidligere...

Sniker.

Det er helt sikkert bare et uhell. Jeg er bare på nettlesere på telefonen og det er veldig fort gjort og trykke feil og å komme borti når man scroller, det skjer stadig vekk.

Høres igrunnen ut som et uhell, men kan skjønne at det er kjedelig for deg som blir ratet negativt.. Og iallefall på noe så positivt ladet som en klem er.. :)

Høres igrunnen ut som et uhell, men kan skjønne at det er kjedelig for deg som blir ratet negativt.. Og iallefall på noe så positivt ladet som en klem er.. :)
Ikke første gangen det har skjedd noe liknende.
Bryr meg ikke så voldsomt egentlig, må liksom bare sjekke hva det er når jeg ser det er kommet noe rødt.

Synes forresten det er rart at optimistisk-rating bare gir nøytral og ikke positiv rating.

Back
Topp