Hva er vitsen...??

Forstår bare ikke vitsen med å påføre ungene smerte..

Personlig synest jeg det er hellt idiotisk...

Tror de ikke vet alt som kan gå galt når de gjør det.. Øreflippen kan sprekke siden de er så små, betendelse osv..

Men for guds skyld, man gjør som man vil..[:)]

Synes det er heslig... At foreldrene påfører barna sine smerte fordi de er forfengelige. De er kanskje ikke pene nok uten?

ORIGINAL: Labambie

Synes det er heslig... At foreldrene påfører barna sine smerte fordi de er forfengelige. De er kanskje ikke pene nok uten?
HAHA,OH snap[:D]

Det er da ikke vondere enn å ta sprøyte.. det gjør man jo også... forfengelighet eller ei, det gjør ikke vondere.......

jeg tar ikke hull i ørene på mine barn før de spør om det, men driter i om andre gjør det liksom...

ORIGINAL: Lillesnille

Det er da ikke vondere enn å ta sprøyte.. det gjør man jo også... forfengelighet eller ei, det gjør ikke vondere.......

jeg tar ikke hull i ørene på mine barn før de spør om det, men driter i om andre gjør det liksom...

Greit det ikke gjør noe vondere, men så kan man jo se på viktighetsgraden av en vaksine og hull i ørene da[8D]
Jeg syns jo ikke det er gøy å gi barna mine sprøyter, og vil så absolutt ikke påføre mine barn mer smerte enn nødvenig.

Jag syns det er noe tull!

jeg synes hull i ørene er stygt uansett, så er veldig glad for at mamma ikke hullet kroppen min mot min vilje..

Back
Topp