Hva er vitsen (lang og fustrert)

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet

(hvis dere ikke har lest oppdateringen så er det kort fortalt slik: negativ urinprøve hos legen i dag, hun mente derfor at jeg har mistet og bare bør vente på å starte med å blø, tok blodprøve som jeg får svar på til fredag)

Hvis jeg virkelig har mistet, burde ikke symptomene bli svakere og ikke sterkere?
Idag er som sagt første dagen jeg virkelig har fått slappet av på en ukes tid, og det har vært deilig men ikke når jeg har vært dårlig i tillegg..

Kvalmen har virkelig kommet, skikkelig også i kveld.
Puppene, ja hva kan jeg si, når jeg har skrevet at de har vært ømme før, hehe ja da har jeg ikke vist hva ømme bryster betyr, for i dag er de VONDE!!
Det verker spesielt på utsiden liksom, ved siden av armhulene liksom og under brystene, knoppene er så følsomme at det er irriterende..

Hodepinen er gått over etter en paracett heldigvis.
Jeg har "hold" i magen på den ene siden, ikke livmor området men magen liksom, og trøtt, så forferdelig trøtt..

Altså hvorfor skal dette komme nå hvis jeg liksom har mistet? 
Hva er poenget?

Hva er vitsen med at kroppen min skal spille meg et slikt puss og gi meg symptomer når jeg kommer til å bli skuffet uansett?

Nå håper jeg bare testene kommer i posten i morgen så jeg kan teste selv og se det med egene øyner at den er negativ, for dette kan jo ikke gå bra når legen sier at jeg sikkert har mistet?

Ingen blødninger i dag heller forresten..

huff.... så frustrerende... Har du tatt test hjemme eller bare hos legen?  Krysser alt jeg har for deg!!

Snartmamma2 skrev:
huff.... så frustrerende... Har du tatt test hjemme eller bare hos legen?  Krysser alt jeg har for deg!!

Har tatt 3 eller 4 tester hjemme som var svakt positiv iløpet av den siste uken, en cb digital på mandag som var negativ, en a1 eller hva den heter på mandag etter den digitale som var sterkere positiv også den hos legen i dag som var negativ.
Håper på å få tester i posten i morgen så jeg kan ta en ny å se..
Veldig fustrerende ja :(

Forstår at du ere gudfedre nå ja.. Håper du får testene i posten i dag !! Lykke til :)

Huff skjønner det er veldig frustrende :-/ Man kan jo lure på hva er vitsen ja, om det blir ett negativt svar! Det er jo så grusomt å ikke vite. Håper du snart får ett skikkelig svar snart, så du kan slappe av uansett hvilket resultat du får. lykke til :-)

Jeg hørte til her inne inntil jeg mistet forrige mandag. Frem til da hadde jeg vært bekymret for at jeg hadde så få symptomer, men fikk jo sterke og tydelig positive tester. Jeg hadde noen dager med bittelitt blødning og lysebrun utflod, men det gikk over etter et par dager. Den dagen jeg mistet var jeg kjempekvalm, og begynte å få troen på at det gikk bra, fordi jeg hadde så mange symptomer.

Så, ikke for å knuse noen håp for deg, men det kan altså være at du kjenner symptomer godt helt til du eventuelt begynner å blø - slik var det i alle fall for meg.

Sender deg uansett en god klem, jeg vet veldig godt hvordan det føles å ikke vite sikkert hvordan dette skal gå.

så kjedelig med netagivt svar! men håper du ikke har mista håpet da?! så ho mente du hadde mistet.. burde du da ikke fått en blødning da? eller kan det ta tid før det skjer!? e jo fortsatt mulig viss du ikke får blødning :)

håper du får bedre svar på blodprøvene da.
rart at du får svake positive streker og ikke legen. da må det jo være litt forskjell på testene? kanskje du skal ta med den test selv neste gang, de du pleier å ta. så kan ho skjekke den og sammen med sin ;)

og skulle ikke blodprøvene eller at du får blødning, er vel kanskje en tidlig UL et alternativ? da vil de jo se om det er noe der, og er du over uke 6 skal det jo være et hjerte som slår :)

håper det beste for deg!

jeg skjønner ikke helt hvorfor legen er sånn. min er hvertfall ikke sånn.. 
Hvorfor får du ikke ul så de kan se hva som skjer innider...
og om du har mista så kan det ta flere uker før det kommer noe blod..
og det er ikke sikkert at noe kommer ut så du må inn og ta utskrapning...
håper du får ul og du får ett overraskende positivt svar.. ;)

Jeg syns også det er rart, men får se hva blodprøven sier i morgen, også ringer jeg vel å bestiller ul hos gynekologen min i morgne også.
Fortsatt ingen blødning :(

Back
Topp