Hva er viktig å ha når man får vinterbaby?

Sommersol20

Betatt av forumet
Gikk gjennom klærne fra tvillingene i dag, som ble født i juli og ser jeg kanskje må handle inn litt varmere tøy til mini i magen.

Noen som har fått vinterbaby før? Hva er must haves?

Har notert meg bilstolpose, litt ull i str 50 og 56. Er det nødvendig med en vindtett dress, feks til påsken? Har hjemmestrikket ulldress som gutta brukte på høsten sist, men tenker det kanskje ikke blir nok - feks hvis vi skal ha baby i bæresele ute i mars/april.

Gikk gjennom klærne fra tvillingene i dag, som ble født i juli og ser jeg kanskje må handle inn litt varmere tøy til mini i magen.

Noen som har fått vinterbaby før? Hva er must haves?

Har notert meg bilstolpose, litt ull i str 50 og 56. Er det nødvendig med en vindtett dress, feks til påsken? Har hjemmestrikket ulldress som gutta brukte på høsten sist, men tenker det kanskje ikke blir nok - feks hvis vi skal ha baby i bæresele ute i mars/april.
Vi hadde vindtett dress, men den ble ikke brukt. Kanskje noe annet om man skal bære, vår janurbaby likte vogna veldig godt. Om man ikke skal bære på vinteren var det nok med bilstolpose og vognpose for vår del. Og ullundertøy er supert, samt en litt tykkere dress til å ha utenpå i vogna. Vi hadde en Selmas sovedrakt og den ble brukt masse! Gode tynne ulluer som går tett rundt hodet og votter og ullsokker. Og et godt babyteppe i ul som man kan ha som ekstra i vogn el l for ekstra kalde dager. Til denne har jeg strikket balaklava, men til forrige hadde vi ullsmekker som vi brukte i stedet for skjerf.

Back
Topp