Hva er verre enn...

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
... krampe i det ene benet? :rolleyes:

Krampe i begge bena... Samtidig! :(

Våknet med kynnere, og litt ubehag. Skulle bare strekke litt på meg, og pang! Veldige kramper helt fra knærne og ned til tærne. I begge bena! Det var vondt! Klarte ikke reise meg for å trå i gulvet heller, siden begge bena var i helspenn.
Lettere irritert over sambo, som ligger der og koser seg, og sier så kjekt at jeg må strekke ut... :confused:

I natt var jeg sikker på at jeg kjente hodet nede ved symfysen også. En hard rund kul var det. Fulgte det harde oppover, og om jeg kjenner riktig ligger hun på skrå ja. Hadde nesten mareritt om det i natt; fødsel med lille i skråleie og nesa opp. Også våknet jeg og kjente hodet og den skrå kroppen.

Men, jordmor har tidligere sagt noe om at det er livmoren jeg kjenner som er hard, og ikke baby. Så jeg vet ikke hva som er hva! Men må vel være baby når harde buler presses ut? Livmoren presser seg vel ikke utover av seg selv? :rolleyes:

Uff - husk siste innspurt;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Ikke lenge igjen nå ;)
Kjedelig å ha slike plager, men vi må se fremmover, snart er det over :)

Uff - husk siste innspurt;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013
Ja, det nærmer seg med stormskritt!

Men merker jeg ikke har helt samme roen som sist gang. Da hadde jeg ingen merkbare kynnere før jeg var i fødsel!
Nå har jeg jo ubehag mer eller mindre konstant, noe som jo er vanlig etter en fødsel, men begynner å lure på hvordan riene vil føles da. Er de mye vondere ved andre fødsel?

Ikke lenge igjen nå ;)
Kjedelig å ha slike plager, men vi må se fremmover, snart er det over :)
Ja, tenker framover!
Lidelsen er jo verdt det når man vet hvorfor kroppen er sånn!
Men må jo liksom klage litt likevel. Hi hi! :p
Hadde vært deilig å fått baby, og bli kvitt kynnere, kramper, kvalme og ubehag. Samtidig er dette siste barnet (akkurat som første skulle være det.. Hi hi! :p ) Og da er det jo litt vemodig også, å vite at man trolig ikke vil kjenne dette på kroppen igjen. så må vel egentlig bare prøve å "nyte" disse plagene også! :-)
Lillesøster spraker masse, så hun er iallfall ikke plaget! :-)

Sist sv.s hadde jeg mye kramper i leggene... Det var helt forferdelig og husker følelsen av å få i begge.. Denne gang har jeg hatt et par netter med kramper, men ikke like mye som sist. Det som er verre denne gang er at kramper går i fra tærne og helt opp til hofta, så får ikke strekke ut skikkelig :p
Stappet i meg magnesium tabletter, men lite virkning :/

Huff sliter masse med kramper men heldigvis bare i ett ben omgangen :p det er sååå vondt :(

Uff, det hørtes ikke noe kjekt ut. Heldigvis er det ikke så lenge igjen nå.

Har også gleden av disse krampene :P
Men i går skjedde det noe rart. Plutselig ble en sene på fotbladet kjempehoven, trodde først jeg hadde blitt stukket av noe men den hadde nok bare strekt seg. Var ganske ekkelt - bedre i dag da. :)

Har også kramper. Og hadde sambo vært i nerheten når det stod på så skal jeg love deg han skulle fått jobbe. Masasje hjelper mot krampe så neste gang så får du sette han til å knikke og knu til det går over :p

Uff, ikke godt med kramper nei. Også så fort gjort å glemme seg om morgenen og bare strekke seg bittelitt... Pang! Auu!

Ellers synes jeg det er helt forferdelig med rastløse ben. Har opptil flere ganger tenkt at det må da være bedre å bare kappe de av ved kneet. Håper ikke jeg får i meg for mye Magnesium, for jeg trenger det sårt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Har også kramper. Og hadde sambo vært i nerheten når det stod på så skal jeg love deg han skulle fått jobbe. Masasje hjelper mot krampe så neste gang så får du sette han til å knikke og knu til det går over :p
Sambo har så godt sovehjerte, så han reagerer ikke før jeg skriker høyt nesten. Håpløst å få han til å massere på natten. :p
Håper nå virkelig at fødsel starter på dagen... :p

Back
Topp