Hva er/var du?

Ingen av delene.

Kan ikke huske at jeg var verken eller da jeg var lita, men er nok blitt en mammajente med årene [:)]

er og var totalt pappa jente[:)]

jeg var og er fortsatt pappa jente [:)]

men har selvsagt et kjærlig og godt forhold til mamma med, og setter like mye pris på dem begge to, men er likevel en pappa jente [:)]

vokst opp m 3 gutter, så kanskje ikke så rart... [:D]

Pappa har alltid vert helten, men har best kontakt med mamma.

var pappa jente så lenge han levde..eg var sånn guttejente som slåss med guttane, var konstant skitten på klærne og nekta å gå md kjole.
Dukker og mor&barn-lek var så kjeeeedelig

Definitivt mamma jente, pappa var aldri noe særlig å se opp til.

ORIGINAL: Lillyann

Er nok begge deler.

[:)]

Er like "avhengig" ( om man kan si det når jeg flytta hjemmefra for 8 år siden) av mine foreldre, men på helt ulike måter.

Tror forskjellen har blitt større jo eldre jeg har blitt, men har bestandig vært like glad i dem begge[:D]

Jeg var og er fortsatt pappajente [:)]  Har et godt forhold til mamma også, men hun er syk så er ikke så enkelt å få et like godt forhold til henne som pappa [8|]

jeg er jenta til pappan min[:D] men er nok fordi vi er så veeeeldig like [:)] er jo veldig glad i mamma også, men er liksom noe spesielt med pappa av en eller annen grunn.. men det skal sies at jeg og mamma har kommet hverandre nærmere etter at jeg selv fikk barn da [:)]

Egentlig ingen av delene, men jeg er nok mer avehengig av mamma enn jeg innrømmer.. Selvom vi absolutt ikke har noe sånn "bestevenn" forhold..

ORIGINAL: vest30

var pappa jente så lenge han levde..eg var sånn guttejente som slåss med guttane, var konstant skitten på klærne og nekta å gå md kjole.
Dukker og mor&barn-lek var så kjeeeedelig

Samme her![:)]
Begynte ikke å leike med dukker før jeg var 10 år og mamma og pappa døde.
Er fortsatt pappa (onkel) jente, men snakker mest med tante nå.

Back
Topp