Hva er/var deres symptomer i uke 7/8?

LilleAttpåkladd❤️

Forelsket i forumet
Novemberfnuggene 2023
Blir snart gal av meg selv:bored: jeg blir 8 uker på kommende tirsdag, og murringene som har kommet og godt er så og si vekke, har begynt å kjenne det stikker nede i venstre lysk innimellom men blir så bekymret siden jeg ikke kjenner den samme murringen..puppene er fortsatt ømme men det kommer oggår litt. Sliten og ganske oppblåst men er så redd det ikke er liv der nede.. vurderer tidlig ultralyd for å se men så redd for å få beskjed at utviklingen har stoppet opp.. hva var deres symptomer I uke 7/8, noen fler som merket endringer i symptomene rundt de tider?

Ikke kommet så langt, er 6+5, men vet jo at symptomer kommer og går. Det er jo som regel ikke likt hele veien. Når det er sagt er det jo ikke enkelt å slå seg til ro med det. Hadde selv tatt TUL for å få et svar:)

Er 7+3, har bare ømme pupper, ganske trøtt og sliten, og varm.

Er 7+1 i dag og er kun veldig trøtt og sliten. Kan føle meg litt unormalt varm på morgonen, sjølv om det er litt kjølig i huset. Går som regel over til at eg startar å fryse seinare på dagen.

Hender eg føler meg småuggen, men det forsvinner like fort som det kjem.

Og samanliknar eg med når eg gikk gravid med -21 barnet, har eg knapt symptom no i forhold til den gong. Då kasta eg opp frå veke 5/6.
Så eg skal på privat TUL på onsdag (7+5) :wacky:

Jeg er ikke mer enn 5+1, men merker symptomene lever sitt eget liv. Noen dager er jeg ikke redd i det hele tatt fordi det er så mye murringer, oppblåsthet og mangel på energi at jeg tenker at noe annet enn at jeg har et levende frø i magen er merkelig.
Men så i dag feks har jeg overhode ikke følt meg gravid. Ingen murringer, ikke sliten, snarere tvert i mot. Masse energi og følt meg som før jeg fikk positiv test.

Jeg har en tendens til å ha murringer på kveldstid har jeg merket. Nå nærmer klokken seg 21 og jeg kjenner så smått noe murring/kiling i livmor-området. Jeg har lest på forum at symptomene går opp og ned, fordi også kroppen blir vant med hormonene og derfor stabiliserer seg litt. Har også hatt venninner som har gått gjennom en hel graviditet uten noe symptomer foruten at magen vokser og kroppslige vondter som dukker opp i uke 25++

Jeg har bestilt TUL 6+4 for å trygge meg selv.
Som mange sier også så er det ikke så mye å gjøre annet enn å håpe på at det går bra. De som er gode på å ta det med ro og ikke la tankene ta overhånd er heldige og oss andre må bare pine oss frem til uke 12 osv, har jeg innsett :dead:

Jeg har generelt ikke hatt noen særlige murringer eller stikk, symptomene det har gått i er voldsom trøtthet og plages en god del med kvalme, spesielt på ettermiddagen og kvelden. Er 8+2

Jeg holder på å fryse meg i hjel. Er dette et graviditetssymptom? Jeg kan ikke huske at det var sånn forrige runde, men nå fryser jeg skikkelig hele tiden! Orker nesten ikke være på jobb for det er så kaldt her
Noen fler som kjenner seg igjen? Er 6+6 i dag..

Jeg holder på å fryse meg i hjel. Er dette et graviditetssymptom? Jeg kan ikke huske at det var sånn forrige runde, men nå fryser jeg skikkelig hele tiden! Orker nesten ikke være på jobb for det er så kaldt her
Noen fler som kjenner seg igjen? Er 6+6 i dag..
Jeg kjenner meg igjen i dette, måtte sitte med skjerf rundt hele meg på et møte tidligere i dag. Fryser overalt men spesielt på fingrene. Men samtidig kan det skifte iløpet av dagen, og jeg blir såå varm. Også når jeg er hjemme så merker jeg at jeg kan bli såå varm bare av å sitte stille :hilarious: Merkelige greier!!

Uggen i magen , småkvalm , ømme harde pupper, rar smak i munn, murring i magen , var kjempe varm en uke nå , men i går var jeg kald igjen . Er 6+1

Blir snart gal av meg selv:bored: jeg blir 8 uker på kommende tirsdag, og murringene som har kommet og godt er så og si vekke, har begynt å kjenne det stikker nede i venstre lysk innimellom men blir så bekymret siden jeg ikke kjenner den samme murringen..puppene er fortsatt ømme men det kommer oggår litt. Sliten og ganske oppblåst men er så redd det ikke er liv der nede.. vurderer tidlig ultralyd for å se men så redd for å få beskjed at utviklingen har stoppet opp.. hva var deres symptomer I uke 7/8, noen fler som merket endringer i symptomene rundt de tider?
Kjenner på akkurat det samme..og er nå 7+0 Har bestilt TUL 8+0 så håper alt går bra

Da ligger jeg å kaster opp 20-50 ganger i døgnet. Sliter med hyperemesis I mine svangerskap:-/ håper på et mirakel denne gang, og at jeg slipper unna :smiley-angelic001 :Heartpink

Hadde det med gutt nr to , men ikke jentene . Var grusomt gikk ned 7 kg de første ukene . Håper jeg slipper hypermesis nå
.er helt jævlig, hatt det med alle:-/ verst med jentene og den siste gutten :hilarious: håper du slipper unna:smiley-angelic001:Heartred

.er helt jævlig, hatt det med alle:-/ verst med jentene og den siste gutten :hilarious: håper du slipper unna:smiley-angelic001:Heartred
Var super kvalm med jentene , men det ga seg liksom utover dagen . Men gutten der kunne jeg ikke gå i postkassa en gang. Men fant ikke ut at jeg var gravid før uke 11. Dager etterpå var jeg super dårlig

Var super kvalm med jentene , men det ga seg liksom utover dagen . Men gutten der kunne jeg ikke gå i postkassa en gang. Men fant ikke ut at jeg var gravid før uke 11. Dager etterpå var jeg super dårlig

Jeg har vært sengeliggende fra uke 5:pukeGjør ikke annet enn å kaste opp, og medisiner som afipran eller zofran har ikke hjulpet førhen:-/ Håper den nye medisinen mot svangerskapskvalme Xonvea kan hjelpe(håper på et mirakel). Varer fra uke 5 til uke 25-27 hvis det er ille. Og fra uke 5 til uke13-18 hvis det er en "lettere" omgang.

Jeg har vært sengeliggende fra uke 5:pukeGjør ikke annet enn å kaste opp, og medisiner som afipran eller zofran har ikke hjulpet førhen:-/ Håper den nye medisinen mot svangerskapskvalme Xonvea kan hjelpe(håper på et mirakel). Varer fra uke 5 til uke 25-27 hvis det er ille. Og fra uke 5 til uke13-18 hvis det er en "lettere" omgang.
Å nei så lenge her fungerte heller ikke de to kvaledempende , de virker en eller to dager . Men her ga det seg i uke 18-19 mener jeg da var jeg sulta ihjel

Back
Topp