Hva er/var andres umiddelbare reaksjon til babyens navn?

Vet ærlig talt ikke. Vi gikk jo og veide flere navn i hele 3 mnd så
 
Søtt, koselig og enkelt :)
 
De vle VELDIG positivt overrasket :) likte det bedre enn alle de andre forslagene :) det var bare riktig for han!
 
Han heter viljar. Hva sa du vilja? Nei viljar. Å william? Nei VILJAR!! :p ellers har vel folk sluttet å reagere på selve navnet etter han ble født, men var som regel bare positive kommentarer:)
 
Ble spurt om jeg hadde glemt en bokstav :)
 
Her sier alle at det er vakkert og at det passer henne veldig godt. Var ikke det som var øverst på lista våres, men plutselig kom det. Jeg er super stolt over navnet. *skryte skryte* :p
 
Her sier alle at det er vakkert og at det passer henne veldig godt. Var ikke det som var øverst på lista våres, men plutselig kom det. Jeg er super stolt over navnet. *skryte skryte* :p
Så deilig. Jeg venner meg faktisk ikke helt til vårt:(
 
Alle sier det er et nydelig navn og at begge navnene passer så bra sammen :)
 
Bare vært posetivt her :) fått mye skryt for navnet og folk liker det for det er et godt gammelt norsk navn som ikke er mye brukt i dag :D
 
Positivt for det meste. Mens noen er litt sånn: "Oj det har jeg ikke hørt før. Spennende da. Hvordan fant dere det navnet?"
Så ikke noe direkte negativt nei :)
 
Positivt for det meste. Mens noen er litt sånn: "Oj det har jeg ikke hørt før. Spennende da. Hvordan fant dere det navnet?"
Så ikke noe direkte negativt nei :)
Samme her :D frøkna heter Leona. Vi kjenner ingen selv som heter det heller :). Nå er alle vandt med det <3 måtte gjenta det ofte i starten. Og flere bomma med leonora i starten (gjorde det tillome selv! :eek:.)
 
Berre positivt. Fint namn som klinger bra med etternamnet. Passar både til ungar og vaksne.
 
"Hvor fant dere det navnet?"
"Husk at hun skal hete det resten av livet da"
"Åå så fint navn!"

Nå har alle blitt vant til navnet, de synes det er fint og at det passer henne. Det er vel vanlig å reagere litt når man ikke har hørt navnet før.. Husker det ble sånn når vi fortalte om hva storesøster skulle hete også. Da var det nesten verre, men det er fordi alle så for seg at det ble en "Thea" eller et annet vanlig navn. :)
 
Back
Topp