hva er vanligst? rier el at vannet går først?

Streetglowww

Glad i forumet
ja det lurer jeg på :) sist gikk vannet først. vil det komme til å gjøre det denne gangen også da?  el er det ikke noen regler på det?

Tror jeg har lest at de fleste fødsler starter med rier..

Her startet det med vannavgang, og 15 min etter startet riene..

Jeg var sikker på at alle fødsler starta med at vannet gikk, men neida. Tror det er vanligst at det starter med rier. Og det gjorde med snuppa her.

Her startet det med rier..
Vannet gikk først når vi var på sykehuset og snuppa var godt på vei..

Alle mine tre fødtseler har startet med rier. vannet har de mått tatt på sykehuset, sånn omtrent rundt 8-9 cm!

Har hørt at det er mest normalt at det starter med rier.. men her gikk vannet først og jeg måtte bli satt igang

Her begynte vannet å lekke ca 1 døgn før han kom ut. Trodde bare det var vannaktig utflod, men fikk konstantert fostervann på føden. Da måtte de også ta et par prøver siden vannet begynte å gå før riene kom. Da riene begynte ca 18 timer senere var fødsel i gang, men når de til slutt tok resten av vannet begynte pressriene like etter. (og åpningen gikk fra 5 cm til 9 på no time)

Virket på meg som om det er vanligst med rier først.

det vanligste er rier har jeg hørt.. trur ikke det har noe å si om forrige startet med vannavgang

Det har nok ikke noen sammenheng.. :) Min første fødsel startet med vannavgang, sist gang ble vannet tatt da ungen var på vei ut.

TROR de feste fødsler starter med rier...

startet begge ganger her med rier :)

Her startet det med rier begge gangene, men den siste gangen så gikk vannet ganske fort og da ble fødselen mye kortere enn første emoticon .

Her begynte det med rier - vonde som et helvete fra første ri.

Hadde jo regnet med vannavgang, slimpropp eller tegningsblødning (for man hører jo ikke om annet) - men så ikke snurten av det.

Imogene skrev:
Her begynte det med rier - vonde som et helvete fra første ri.

Hadde jo regnet med vannavgang, slimpropp eller tegningsblødning (for man hører jo ikke om annet) - men så ikke snurten av det.

Samme her..

Her gikk vannet først....

Med Amanda så gikk vannet først, og riene kom etter ca 2 timer.
Med Alena så startet det med rier, og vannet gikk rett før hun kom ut.

På film er det vel at vannet går. På årntlig virker det som at det er rier som kommer først.

Back
Topp