Hva er vanlig? Bekkenplager!

LilleRosina

Betatt av forumet
Har den siste uka bare fått mer og mer vondt nederst i korsryggen. Er stiv og stram og har stikkende smerter når jeg går og press i ryggen når jeg sitter/ligger. Kan dette være en vanlig låsning/stivhet, eller er det begynnende bekkenplager? Vet at alle som er gravide har bekkenløsning, men hvor mye smerte er det vanlig å kjenne???[8|] er litt over 13 uker på vei..

Jeg kjente store smerter fra korsryggen og helt ned i rumpa (halebeinet) og isjaslignende smerter når jeg går. det stakk fra lysken og nedover i beina. Vet ikke helt hvor mye det er normalt å kjenne men jeg har hvertfall gått i fysioterapi og hvert sykemeldt siden desember. bekkenløsning er kjiiiiipt... lykke til :)

Jeg har faktisk også et par ganger hatt ganske vondt nederst I ryggen når Jeg har vært ute og gått, Men har til nå heldigvis bare vært det.... [:D]

Jeg sliter mest om natten jeg. Da er det vanskelig å finne riktig liggestilling, og når jeg våkner er jeg helt ødelagt i ryggen.
Har prøvd mange forskjellige senger nå, de siste nettene, men ingen er bra nok.
Nå sitter jeg her med vondt midt i korsryggen.
Har ikke skjekket om det er pga bekkenløsning, men det er liksom ikke helt usannsynlig heller.

Back
Topp