hva er vårens farger ???

supermamma!!!

Flørter med forumet
Hva slags farger har dere på puter, duker, osv???? jeg tenkte og ha blått, det er noe nytt og noe jeg ikke har hatt før i hvertfall.. spennende med noe nytt også=) forandring fryder..[:)][:)][:)][:)]

Her går det mest i hvitt og svart [:)] Har rundt stuebord, så pleier ikke å ha duk der, men på spisebordet har vi svart og hvit voksduk på til vanlig.. [:)]

Jeg har hvite og gråblå puter i sofaen,hvit duk på spisebordet også har jeg en varm brunfarge på stuebordet,føler at det er mye varme grå og brune farger i butikkene nå [:D]

Her går det mye i lilla, hvit, svart, sølv og grått!
Men har to sofakroker... I den ene har vi svart sofa i stoff med svart teppe, to svarte puter og to hvite puter med svart engletrykk. I den andre sofakroken har vi en beige stoff sofa (gammel, skal snart erstattes!!) med hvite/svarte puter og lilla puter... Har et beige teppe!! På sofaborder her har jeg beige-lilla løper... Har samme løper på spisebordet! Men ingen av disse fargene i denne kroken henger på greip, jeg vet! Gidde bare ikke å kjøpe nye som passer inn før jeg får ny sofa:)

ar turkis, men begynner å bli litt lei den, hatt det siden i sommer...har litt lyst å prøve rosa..

Etter å ha lest utallige interiør blader ser det ut til at sølv, syrin og hav og strand farger(beige, grått, sand, svak blått) er det som kommer mest i år[:)]
Her går det i hvitt, sølv og beige toner

Rosa er veldig in nå har jeg hørt. Selv har jeg bare svart, hvitt og sølv nå, må visst på shopping snart[;)]lurer på om jeg skal våge meg på rosa gardinger[:D]

Her går det i hvitt, sølv, grått, litt brunt og lyseblå[:D]

http://snakk.klikk.no/bolig/b/boligdrm/archive/2010/12/15/197-rets-farge-kaprifol.aspx
årets farge er kapriFol ... KNALL ROSA

Jeg har litt lyseblått i putene i sofaen og i enkelte lys på lysfatet på sofabordet. var ihvertfall deilig etter det røde forrige mnd [8D]

Back
Topp