Hva er typisk norsk frisyre?

Jeg skal få bunad av mamma'n min til jul
Men med den sveisen jeg har, er det ikke stort annet enn å ta hårbørsten igjennom, og kanskje ha i litt smørje.... (Rette eller krølle håret om jeg har tid - les: GIDDER[8D])

Musefletter er jo ganske norskt (kan man si det?!?) ja..Flette generelt ser jeg for meg er ganske norskt[:D]

Denne her hadde jeg [:)]

Har du et sånt bundadsbånd til hodet? Så ei sist søndag når vi hadde dåp. Da hadde hun rulla båndet inn i håret som ei pølse fra øre-ned i nakken- øre!! Er veldig fint uten bånd og,,,,

Herregud så teit forklart hehe... googla men fikk opp bilder av pølse i brød !! haha huff...Litt sånn 1800 talls inspirert[;)]

Fant dette bilde da!! det var fint! [:)][:)]

Ta på x factor nå og se frisyren til marion ravn[:D]

Hvis du fletter håret i pariserflette f.eks... Også gjerna fra ene siden/skillen og over på den andre siden... hvis du skjønte.. Dårlig forklart følte jeg...

Jeg føler det passer veldig til bunad i hvertfall...

Flette som går rundt hele hue [:)]

Sånn "kina"-flette er jo fint da.[:)]

Tror nok det blir en type løs flette ja...
Må få søstra mi til å gjøre det...for jeg kan bare flette vanlig[X(]

ORIGINAL: 2gutter1jente1nurk

Har du et sånt bundadsbånd til hodet? Så ei sist søndag når vi hadde dåp. Da hadde hun rulla båndet inn i håret som ei pølse fra øre-ned i nakken- øre!! Er veldig fint uten bånd og,,,,

Herregud så teit forklart hehe... googla men fikk opp bilder av pølse i brød !! haha huff...Litt sånn 1800 talls inspirert[;)]

Fant dette bilde da!! det var fint! [:)][:)]

Det hadde venninna mi i dåpen også, det var superfint!

Back
Topp