Hva er tv-favoritten for tiden?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hva er tv-favoritten til barna dine for tiden? Noen slitsomme barnetvsanger som setter seg fast i mamma-hjernene deres? ;) :D :p
 
Regnbue-Rubi [emoji4]

Egentlig ganske fornøyd med det, for begynner å bli smårar av Peppa Gris [emoji23]
 
Regnbue-Rubi [emoji4]

Egentlig ganske fornøyd med det, for begynner å bli smårar av Peppa Gris [emoji23]

Åh shit, den introen på Regnbue Rubi altså... :p Morsom å synge til da [emoji23]

Her liker treåringen best å se videoer på youtube om farger på engels[emoji23] Seksåringen liker Trolls, Ladybug og Cat Noir og My Little Pony.
 
Åh shit, den introen på Regnbue Rubi altså... :p Morsom å synge til da [emoji23]

Her liker treåringen best å se videoer på youtube om farger på engels[emoji23] Seksåringen liker Trolls, Ladybug og Cat Noir og My Little Pony.

Jeg vet [emoji23]

Men det er et deilig avbrekk fra Peppa Gris, som har vært favoritten siden desember [emoji85]
 
Pocoyo, hei kembo, uki eller popeloppane.

Veldig ok ting som ikke er for slitsomme :)
 
Pokemon [emoji14] Ellers går det i alt som går på Disney Junior og Nicelodeon jr. [emoji14]
 
Doktor McStuffins. Hun skal sjekke alt og alle for tida. Til og med senga si fant jeg ut i dag da hun brått kom ut i stua med madrassen sin [emoji14]
 
De ser faktisk ikke på TV :p Kanskje 1 gang hver 2. uke. Da er det gjerne Franklin.
 
nest minste - YouTube. Han ser på lekefilmer på engelsk ( er 4 år og kan alle fargene, en sang, telle til 10 på engelsk)

De eldste - verdens verste heks, zombie Lars..

Aner meg mye mikke mus fremover når minste blir litt større:hilarious:
 
Her liker treåringen best å se videoer på youtube om farger på engels[emoji23]

Samme her [emoji846] Og tall og bokstaver. Youtube foreslår jo de rareste ting basert på hva de ser, så her en dag satt han og så japansk barnetv [emoji85] Vi følger godt med når han ser på youtube for det kan jo dukke verre ting også. Plutselig er det Micke Mus som blir banket opp med balltre, eller noe sånt grusomt. Vi begrenser youtube. Og når han ikke får se det så er det mye Peppa og Kembo det går i. Han liker også 'Ridderprinsessa' [emoji846]
 
Samme her [emoji846] Og tall og bokstaver. Youtube foreslår jo de rareste ting basert på hva de ser, så her en dag satt han og så japansk barnetv [emoji85] Vi følger godt med når han ser på youtube for det kan jo dukke verre ting også. Plutselig er det Micke Mus som blir banket opp med balltre, eller noe sånt grusomt. Vi begrenser youtube. Og når han ikke får se det så er det mye Peppa og Kembo det går i. Han liker også 'Ridderprinsessa' [emoji846]

Jeg også er litt nervøs angående youtube, men han ser de samme videoene hver gang, så henger ikke like over han lenger, men sjekker. De ser også endel puddingtv. :) Begge to har også sittet og sett på ei dame som lager mat og is med leire. :p
 
Fireåringen har hatt skikkelig hangup på vaiana, han kan hele filmen utenat omtrent [emoji85]

Toåringen liker godt poppeloppane.
 
Karsten og Petra har vært favoritten siden han var 1 år :p ellers går det i store maskiner, kaptein Sabeltann og Sangfoni :)
 
Helt superrare filmer på YouTube. F. eks dinosaurer som blir vasket i en vaskemaskin og så skifter farge...
 
Helt superrare filmer på YouTube. F. eks dinosaurer som blir vasket i en vaskemaskin og så skifter farge...

Hahah min også! The wierd side av «barne»-YouTube, men de elsker det jo [emoji85]
 
Back
Topp