Hva er teitere enn...?

hissigproppen

Forumet er livet
Hva er teitere enn å bruke en annen persons Redken balsam beregnet for stikk motsatt hårtype enn den man har selv??

Nekte for det når jeg HVER dag finner flasken åpen, og jeg lukker og vasker tuppen hver gang jeg bruker den selv… *oppgitt*

ORIGINAL: *agatblonde*

bruker shampoen også[8D]

Nei, de har ikke brukt opp sin egen shampo enda, så den får stå i fred [>:]

ORIGINAL: MissOLD!

og lillashampoen min NÅR HAN HAR MØRKT HÅR![:@][:@][:@]

Her er det ikke gubben da, men svigermor [:'(]

Nei hun vasker ikke håret hver dag [&:]
Panteneduften bare oser ut av badet hver gang hun er ferdig i dusjen liksom [:-]

Og hun har fett hår, ja da bruker man den balsamen som står i dusjen med ekstra olje og avokadofett!

Heller bruke min dyre balsam enn å si i fra at hun trenger en ny balsam til 30 kr [:@]

Kjøp ny balsam til henne, å ta meg deg din når du har dusjet å sett den i ett skap eller noe... [;)]

ORIGINAL: talata

Kjøp ny balsam til henne, å ta meg deg din når du har dusjet å sett den i ett skap eller noe... [;)]

Det er planen fremover...

Men hadde satt pris på om hun hadde giddet å innrømme at hun hadde gjort det.

Men tror det er en sykdom i svigerfamilien min... Innrømme at de gjør feil - eller har gjort noe i det hele tatt, det går visst ikke [>:]

Begynner du å bli lei svigers hissigproppen??! [:D][:D]

*følermeddeg*

du får helle din egen på en annen flaske og sette balsam tilsatt konditorfarge i din.....da blir hu blå på henda og kan jo prøve å nekte[8D]

hahaha... sorry...! glad vi ike har det sånn her...
hvordan er det å leve i en amerikansk film?!? [8D]

ORIGINAL: Lillepooh

hahaha... sorry...! glad vi ike har det sånn her...
hvordan er det å leve i en amerikansk film?!? [8D]

Jeg begynner å bli litt sliten av det du [:(]

fredag er det slutt...

Kanskje hun bruker den på kroppen [&:] siden hun sier hun ikke vasker håret med den[8|] Uansett så er det sikkert irriterende for deg i lengden

ORIGINAL: mamma85

Kanskje hun bruker den på kroppen [&:] siden hun sier hun ikke vasker håret med den[8|] Uansett så er det sikkert irriterende for deg i lengden

DER har du det vettu!!!!
Måtte jo være noe... [:D]

ORIGINAL: tottelimotta

du får helle din egen på en annen flaske og sette balsam tilsatt konditorfarge i din.....da blir hu blå på henda og kan jo prøve å nekte[8D]

Strålende forslag!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Arianne FLODE

Hissigproppen da, la henne nå leve en siste uke i luksus![:)] Greit at det er irriterende at hun nekter, men jeg tror ikke jeg hadde giddi å spurt heller.[:)]

...sa jeg som ikke har hatt de oppå meg i flere uker..[:D]

Men seriøst, redkenflasker kommer og går, men du har bare en svigermor! Og henne ser dere ikke så ofte.[:)]

Sant nok!
Men hun har fett hår, og min balsam er for knusktørt hår... Så hun får jo bare verre hår av den + at hun vasker håret hver dag, så det blir liksom bortkasta..

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Hissigproppen da, la henne nå leve en siste uke i luksus![:)] Greit at det er irriterende at hun nekter, men jeg tror ikke jeg hadde giddi å spurt heller.[:)]

...sa jeg som ikke har hatt de oppå meg i flere uker..[:D]

Men seriøst, redkenflasker kommer og går, men du har bare en svigermor! Og henne ser dere ikke så ofte.[:)]

Sant nok!
Men hun har fett hår, og min balsam er for knusktørt hår... Så hun får jo bare verre hår av den + at hun vasker håret hver dag, så det blir liksom bortkasta..

Hehe ja... men kanskje hun føler seg litt finfiiin siden den er dyr.[:D]

Hun veit ikke at den er dyr...
Det hadde vært en mager trøst...

Den blir sett på som en helt vanlig Dove/Pantene/Herbal essences-balsam [&:]

ORIGINAL: talata

Kjøp ny balsam til henne, å ta meg deg din når du har dusjet å sett den i ett skap eller noe... [;)]

Der var svaret ;)

ORIGINAL: tottelimotta

He he... Ja, gjør det a.... Så moro.[:D]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Hva er teitere enn å bruke en annen persons Redken balsam beregnet for stikk motsatt hårtype enn den man har selv??

Nekte for det når jeg HVER dag finner flasken åpen, og jeg lukker og vasker tuppen hver gang jeg bruker den selv… *oppgitt*

tja og bry seg om en sånn bagatell[:D]

Ja, men det er jo svigermor det er snakk om![:D]

*ingen sympati med hissigproppen* [8D]

slemming [:(][:(][:(]

hadde det bare vært den ene tingen så hadde det ikke vært noe stress, men som en av 40 andre ting så...

Men snart er det slutt [:)]

Back
Topp