Hva er tabu for deg?

Bruker298kfa

Elsker forumet
I din hverdag eller ditt liv, hva er tabu?
Hva kan du ikke snakke om eller hva synes du er vanskelig å snakke om, rett og slett fordi det er tabu?

For meg så er det tabu med bæsj. Jeg kunne aldri snakket om min bæsj med andre:P Jeg kunne heller aldri prompet foran andre. Nevvah! Kjenner det var litt ekkelt bare å skrive det her...

Jeg kan godt snakke meg blå om andres bæsj og promp, og jeg ler høyest når andre promper eller beskriver gårsdagens kabel:P

Så er det tabu å snakke om sex med familie.
Det blir sånne uttrykk som "har seg med" eller "ligger med" og "der nede"
Og jeg snakker aldri om meg selv i sånne sammenhenger.

hmmmm...

Jeg snakker inne med NOEN i familien om vekt og trening, og jeg tenner på alle plugger med en gang noen nevner det....
Det er tabu for meg...
Jeg vet selv jeg har blitt stor, jeg liker ikke trene, kommer nok aldri til å gjøre det heller... Så jeg trenger virkelig ikke at folk forteller meg hvor gøy det er å trene og hvor godt jeg hadde hatt av det... KLIKK!

Snakker IKKE med familien (foreldre) om sex, nei...DET er tabu! Men kan snakke ganske fritt om det, meg selv inkludert, med venner.
Er heller ikke en som promper foran andre, nei..da hadde jeg blitt gøøøørflau!

Ellers tror jeg at jeg er ganske rund i kantene og det er ikke farlig å snakke med meg om eks homofili, abort, selvmord, barnedød, religion osv.

Hva som er et tabu-emne for meg? Det må vel være sex. Føler meg ille berørt når noen snakker om sex, også når det er noe om sex på tv'en. Det er nok fordi vi nesten aldri har sex lenger, og jeg får en utrolig skyldfølelse for det. Et følsomt tema rett og slett.

Sex snakkes ikke om i familien. Jeg får helt dånedimpen når jeg kommer hjem til noen som diskuterer analsex med mora si... Da er man forstyrra i mine øyne. Mensen liker jeg ikke å snakke om. Med noen. Har blitt litt bedre, men synes fortsatt det er totalt undøvendig samtaleemne. 

Tabu å spøke om voldtekt av kvinner og barn, det takler jeg bare ikke. 

Back
Topp