Hva er sommerplanene?

Friluftsmor

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Junilykke 2020 ♡
Jeg håper vi har flyttet i nytt hus innen juni, og da skal sommeren brukes der, og evt litt hyttetur.

Og siden vi (mest samboer) driver med ekstremsport, elvepadling på sommer, så blir det noen klubbturer vi drar på. Jeg får shuttle!

Hva med dere?? :-)

Jeg skal på hyttetur med samboeren min og et par av kusinene mine siste uka i juni. Bortsett fra det så blir det en tur til familien min i Trysil og å være hjemme. Jeg jobber som lærer så har fri hele sommeren, mens samboeren min jobber i barnehage så han har ikke like mye fri :) Gleder meg til å bare slappe av og nyte ferien. Håper å være ferdig med oppussing av barnerom før sommeren også, men blir muligens litt småplukk der også :)

Blir vell en del turer på hytta. Satser på å jobbe mest mulig fram til perm så blir ikke mye ferie. :) kanskje en weekend tur til Kiel i 50årsgave til min mor i juni. :)

Håper å jobbe mest mulig frem til perm i midten av juli, hvis jeg tar noe fri skal jeg nok ikke lenger enn til hytta i Fredrikstad :) Samboeren blir satt opp på ferie av arbeidsgiveren, og har i år fått sine 3 sommerferieuker ca akkurat samtidig med at jeg skal ut i permisjon :D

1,5 uke på hytta i slutten av juli :) Ikke så langt til sykehuset i Skien derfra om noe skulle starte... Så jeg tar sjansen :) Skal bli deilig med sommer ♡

Håper å jobbe mest mulig frem til perm i midten av juli, hvis jeg tar noe fri skal jeg nok ikke lenger enn til hytta i Fredrikstad :) Samboeren blir satt opp på ferie av arbeidsgiveren, og har i år fått sine 3 sommerferieuker ca akkurat samtidig med at jeg skal ut i permisjon :D
Hvor i Fredrikstad har dere hytte :)?

Høres deilig ut alt sammen.

Dere som jobber frem til permisjon. Overfører dere ferien til neste år?

Blir nok en del helger på hytta, ca 1 1/5 time fra sykehuset så regner med det går fint :) Ellers håper jeg på en syden tur i midten av april om jeg er i form. Vet ikke om jeg vil reise til syden etter den tid. Men kanskje noen her har noen erfaringer?

Høres deilig ut alt sammen.

Dere som jobber frem til permisjon. Overfører dere ferien til neste år?
Tar ferien 6 uker etter fødsel :) Da blir bare permisjonen lenger.

Rett og slett bare å kose oss hjemme☺ var i usa i oktober så har hatt vår storferie☺

Har fått båtplass en liten sykkeltur unna, så det blir nok mange turer ut med båten i sommer! Ellers ikke så mye planer, men må finne på litt med storesøster selvfølgelig. Jeg fødte 3 uker før termin sist, så jeg er litt innstilt på at det kan bli i begynnelsen av juli denne gangen.

Jeg skal jobbe og ellers bare kose mer hjemme! Håper jeg er i form til å gå noen fine turer i skog og mark!
Mannen skal på guttetur til Syden!

Blir å ta ut ferien mest sannsynlig 6 uker etter fødsel slik at jeg utvider permisjonen. Satser på å jobbe frem til permisjonen:happy: blir vel oppussing og harryhandel p0 svenskegrensen og kanskje litt småturer I nærområdet:joyful:

Back
Topp