Hva er sommerplanene?

Friluftsmor

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Junilykke 2020 ♡
Jeg håper vi har flyttet i nytt hus innen juni, og da skal sommeren brukes der, og evt litt hyttetur.

Og siden vi (mest samboer) driver med ekstremsport, elvepadling på sommer, så blir det noen klubbturer vi drar på. Jeg får shuttle!

Hva med dere?? :-)

Jeg skal på hyttetur med samboeren min og et par av kusinene mine siste uka i juni. Bortsett fra det så blir det en tur til familien min i Trysil og å være hjemme. Jeg jobber som lærer så har fri hele sommeren, mens samboeren min jobber i barnehage så han har ikke like mye fri :) Gleder meg til å bare slappe av og nyte ferien. Håper å være ferdig med oppussing av barnerom før sommeren også, men blir muligens litt småplukk der også :)

Blir vell en del turer på hytta. Satser på å jobbe mest mulig fram til perm så blir ikke mye ferie. :) kanskje en weekend tur til Kiel i 50årsgave til min mor i juni. :)

Håper å jobbe mest mulig frem til perm i midten av juli, hvis jeg tar noe fri skal jeg nok ikke lenger enn til hytta i Fredrikstad :) Samboeren blir satt opp på ferie av arbeidsgiveren, og har i år fått sine 3 sommerferieuker ca akkurat samtidig med at jeg skal ut i permisjon :D

1,5 uke på hytta i slutten av juli :) Ikke så langt til sykehuset i Skien derfra om noe skulle starte... Så jeg tar sjansen :) Skal bli deilig med sommer ♡

Håper å jobbe mest mulig frem til perm i midten av juli, hvis jeg tar noe fri skal jeg nok ikke lenger enn til hytta i Fredrikstad :) Samboeren blir satt opp på ferie av arbeidsgiveren, og har i år fått sine 3 sommerferieuker ca akkurat samtidig med at jeg skal ut i permisjon :D
Hvor i Fredrikstad har dere hytte :)?

Høres deilig ut alt sammen.

Dere som jobber frem til permisjon. Overfører dere ferien til neste år?