Hva er sjansene for dette...

Gull2 i magen

Flørter med forumet
Vi er en jentegjeng på 7 venninner, og gutta våre er gode kamerater. Forrige helg fortale vi vår store nyhet, og da fikk vi vite at det ene venneparet hadde en like stor nyhet - og ikke bare det - de har termin 4 dager etter oss!! Dette var jo bare helt fantastisk gode nyheter, og alle var kjempeglade. Men ikke nok med det. Denne uken var jentene samlet, og da fortalte jeg det til resten av jentene! En av jentene kom litt senere, og vi to gravide bestemte oss for at vi skulle fortelle det til henne sammen. MEN før vi rakk å si noe sier hun: "Jeg er gravid". Alle jentene skrek ut og lo. Tenk at 3 av 7 venninner er gravide, og terminene er 10., 12. og 14. februar (før ordinær ultralyd, kan jo være det endrer seg noe!). Er det mulig, liksom? Så nære hverandre, og det er ikke planlagt. Vi har egentlig ikke snakket sammen om det engang! :-) Det er jo bare helt fantastisk. Tenk for en fin permisjonstid vi skal få sammen!! Nå får vi bare håpe alle 3 spirene klorer seg fast helt til slutt.

Dette var mine gode nyheter for i dag!!

Så utrolig gøy :-)
Gratulere så mye, og håper graviditeten går bra :-)

Wow!! Så utrolig artig det blir!! Håper det går bra med alle tre:))

Så stas! Gratulerer!!

haha, så morsomt! Både for dere og de kommende små:-)

Så utrolig gøy da :) Jeg har også flere venninner som er gravide nå, men terminene våre er ikke SÅ tette :) 

Så artig, og ikke minst merkelig sammentreff :)

Jeg hadde det litt slik sist. Da jeg skulle fortelle det til en venninne, sa hun "det er jo jeg og!" :) Så fnt vi ut at vi hadde termin nesten samtidig.

Etter ultralyd fikk vi termin med tre dagers mellomrom, og begge ble jenter som ble født tre uker for tidlig med 4 dagers mellomrom :) rare greier....

Så ufatterlig moro! Det blir en koselig tid :)

Har hele tiden håpet at det skal dukke opp noen bekjente som også venter barn i samme tid, men det ser dårlig ut

Så morsomt!!  Jeg hadde det slik sist svangerskap

wow, jeg får helt frysninger av det, jeg. så utrolig gøy, da!!!!

Stilig;) Veldig gøy da og ha noen så nærme som går i gjennom akkurat det dere selv gjør;)
Jeg begynner å tenke; Hvilken fest var det de andre 4 gikk glipp av hehe

Sååå gøy :D

Exito skrev:
Så ufatterlig moro! Det blir en koselig tid :)

Har hele tiden håpet at det skal dukke opp noen bekjente som også venter barn i samme tid, men det ser dårlig ut

sign!

Back
Topp