Hva er sånn ca. det første du gjør etter sex?

Kos, toalett, dusj. Må dusje etterpå, hater lukten av gammel sex. Det gjør sambo også, så vi har samme rutine :D

Samme her. Skjønner ikke alle som bare kan legge seg til å sove :O Ekkelt når det renner sæd alle veier og man må ligge med våt truse hele natta.. usja.. Hadde jeg aldri greid :p
 
Kvitter meg med sæden m en gang, tisser og dusjer m en gang...
 
Koser litt sammen før jeg går og får "tømt" meg etterfulgt av en vask nedentil.
 
Vi ser på hverandre og tenker "hvorfor ender vi alltid opp på feil side av senga", så ruller/humper/strekker vi oss over til min side hvor toalettpapiret er i nattbordskuffen :p Med papir mellom beina går vi som regel sammen på badet, tisser og kanskje tar en dusj. Ikke så veldig kosete av oss etterpå..
 
Ligger og koser så på do:wacky:
 
Kysser litt på han og løper på do :p Han er ikke så interessert i å kose etterpå hehe ❤️
 
Vi ser på hverandre og tenker "hvorfor ender vi alltid opp på feil side av senga", så ruller/humper/strekker vi oss over til min side hvor toalettpapiret er i nattbordskuffen :p Med papir mellom beina går vi som regel sammen på badet, tisser og kanskje tar en dusj. Ikke så veldig kosete av oss etterpå..
Samme her :p
 
Går på do å tisser og vasker meg. Så sender jeg han for å vaske seg. Så koser vi å snakker etterpå :)
 
Går på do, er nødt til det for å forebygge UVI.. :p
 
Kysser litt på han og ligger i armkroken hans så sovner jeg, våkner når han skal snu seg så går jeg på do og sovner igjen :p
 
Koser litt og så går jeg på do
 
Rett på do! :p så koser vi som regel sammen i dusjen etterpå :)
 
Kommer an på når det er, enten sover eller går på do :p
 
Back
Topp