hva er rett IKM?

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
siste mens 1. dag var sånn 15/16 januar, el rundt 29/30 jan. da er det ikm 16 feb i mitt hode,mens babyverden sier at det er 13 feb? hva er rett? trodde jo jeg kunne dette,erfaren ettbarnsmor og greier ;) har masse murringer og er hoven i magen, og veldig vondt bak,nede i rygg/bekken. men trodde ikke det kunne være mensen så mange dager før,men stemmer bv er det jo helt sikkert det som er på gang..

Hvis du har 28 dagers syklus er det riktig med 13 feb

oki, da har jeg misforstått, både i mars og april er dato 16 ca, men det er vel pga kalenderåret sikkert... og jeg som var optimist ;) ja,ja,kan ennå rekke 2014 om dette er mensmurringer :) takk!!

Hvis du har så mye murringer etc 3 dager før IKM trenger det jo ikke være mensen på gang! Krysser fingrene for at det ligger en liten spire i magen :)

Hvis du har så mye murringer etc 3 dager før IKM trenger det jo ikke være mensen på gang! Krysser fingrene for at det ligger en liten spire i magen :)

takk!!! nei det trenger kanskje ikke det?
bestilte akkurat to tester og fikk en på kjøpet,haha,så da har jeg allefall nok om det ikke er mensen ;)

takk!!! nei det trenger kanskje ikke det?
bestilte akkurat to tester og fikk en på kjøpet,haha,så da har jeg allefall nok om det ikke er mensen ;)
Jeg hadde mye murringer før IKM, og fikk positiv test ;).

Kanskje dumt spørsmål, men hva er IKM? :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Det er den dagen du forventer mensen, men håper den ikke kommer (ikke kommende mens)

ja jeg har bare aldri regnet p dået før, me nser det nå!! vel, da er det bare å håpe at det er ikm på onsdag da, vil ikke ha noe mens jeg...

Back
Topp