Hva er rett å gjøre(andres barn)

bondekone

Forumet er livet
Ungene her går på balltrening 1 dag i uka.
Ungene storkoser seg og synnes dette er helt topp å være med på.
Men så er det det at det er et barn som har en tedens til å dytte de andre som er mindre en seg bare for å komme først i køen eller i stede for å løpe for bi så dytter det slik at det andre barna detter.

Idag så hadde jeg veldig lyst til å ta for meg dette barne, siden det var 4 barn som begynte å gråte pga den måtten dette barne drev på. Trenneren kom å spurte den enne gangen jeg satt å trøstet et gråtene barn,sa det som det var,men virket ikke som det ble gjort noe.
det var ikke bare jeg som reagerte av foreldrene på måtten dette barne var,og ho ene sa at foreldrene fikk begynne å følge med på ungene sine, før ho bærte barne sitt ut av hallen og dro hjem

Bør vi ta det opp med trenneren så trenneren tar dette opp med foreldrene eller hva er mest riktig å gjøre?

Tror jeg hadde prøvd å snakke med mammaen/pappaen til dette barnet, jeg..

Hadde tatt det opp med trenern jeg. Jeg ville i hvertfall ha hørt det som leder..(innen for helt noe annet). Så fikk ledern ta det med foreldra synes jeg. Men om det ikke fungerer så bør foreldra ta det med foreldra til det barnet det gjelder.

ta det opp med treneren. Jeg er selv trener i barneidrett og veldig greit for oss å vite om sånt. Og ute på banen er det like greit at treneren tar det med barna så man kan ta situasjonen der og da. Ikke noe særlig at foreldre blander seg inn der. Så kan treneren evt ta det med foreldrene hvis det vedvarer.

Back
Topp