Hva er POSITIVT med det nye forumet

Isthabeth

Forumet er livet
Nå har vi hatt noen klagedager. Klaging på forumet, og klaging på at noen klager på forumet. Hvordan stemningen på et sted som Babyverden blir, er avhengig av oss brukere. Det er vi som "bor" her. Så i denne tråden skal du ikke skrive noe negativt, men alt det positive du kommer på angående det nye forumet. Selv den minste ting gjelder. Jeg begynner: 

- Jeg klarer å legge ut bilder, det klarte jeg aldri før. 
- Stikkordsfeltet som den som skriver et hovedinnlegg kan legge til stikkord så vi som lesere lettere forstår hva tråden handler om. 
- En del hurtigfunksjoner jeg ikke har lagt merke til før, og større og tydeligere "knapper". 
- Veldig enkelt å  endre farge og form teksten

helt klart det med bildene! veldig glad for det. emoticon

Det går mye tregere enn før, noe som gjør at jeg gir opp og kommer meg ut i sola istedet, noe jeg synes jeg POSITIVT! emoticon

Det må være at det er plass til flere tråder på framsiden.. Form og fargeendring er akuratt slik det var før, og bildeopplastingsgreia er jo ganske bra..

(Men jeg mener dette er endringer de lett kunne gjort uten å endre hele oppsettet. Ja, blir nok vant med dette også, men jeg skjønner at mottagelsen er lunkenemoticon )

Like og at d e enkelt å bytta farge på teksten ol (men savne råååsa :p )

så like eg at hovedinlegget står først på alle sidene ikke bare på 1 side (ja eg e litt glemsk så kan fort glemma litt ka som sto der når d komme mange svar å ikke minst forskjellige svar :D

Ingen kan se hvem som leser i en tråd, av og til får jeg dårlig samvittighet og svarer fordi jeg føler jeg MÅ i tråder jeg havner inn i. Tenker at kansje HI ser jeg er der og ikke har medfølelse nok til å svare....  så nå slipper jeg det emoticon

BOLLEBABE skrev:
Ingen kan se hvem som leser i en tråd, av og til får jeg dårlig samvittighet og svarer fordi jeg føler jeg MÅ i tråder jeg havner inn i. Tenker at kansje HI ser jeg er der og ikke har medfølelse nok til å svare....  så nå slipper jeg det emoticon

Hehe, ja, og ingen flere: "102 stykker har lest og INGEN har svart???!"

MYE lettere å legge til venner!! :D :D

*Tullingen* skrev:
Like og at d e enkelt å bytta farge på teksten ol (men savne råååsa :p )

så like eg at hovedinlegget står først på alle sidene ikke bare på 1 side (ja eg e litt glemsk så kan fort glemma litt ka som sto der når d komme mange svar å ikke minst forskjellige svar :D

Hehe! Ikkje rart eg blaj forvirra igår når eg gjekk t neste sia, åsså kom "første" siå opp heila tiå... Eg blaj jo irritert! Men nå vett eg d;)

- Oversiktlig, kult design som er mer tidsriktig enn det gamle
- "Mine venner" har vegg å skrive på, genialt! (Mulig det har vært slik før, men d har ikke jeg sett.. ;p)
- Liker egentlig det nye forumet, jeg! emoticon

Soul skrev:
helt klart det med bildene! veldig glad for det. emoticon

Enig! Til og med jeg klarte å legge inn bilder... HURRA!!

Jeg syntes det nye forumet er flott fordi:

- det gir mer rom for voksne i alle aldre med barn i alle aldre til å delta aktivt uten å oppleve sure kommentarer
- stikkordene gir en kjapp oversikt over hva som trådene inneholder og jeg slipper å bruke masse tid på å bla meg gjennom tråder som ikke er av interesse
- det er et rent og ryddig design som gjør siden mer oversiktlig

En god oppdatering syntes jeg, men som med alle ting tar det jo litt tid før man blir vant til det da. *hihi*

hvor finner jeg ut hvilken farge jeg vil ha på skriften?

Stikkordene og det at man ikke ser hvor mange som har lest i trådene :)

At jeg ikke sitter like mye på nett som før :P

Labambie skrev:
At jeg ikke sitter like mye på nett som før :P

Word! :D

At jeg ikke gidder å henge her mer (beklager, men det suger fortsatt), og dermed får gjort utrolig mye i hus og hage ;) 

Froskegele skrev:
At jeg ikke gidder å henge her mer (beklager, men det suger fortsatt), og dermed får gjort utrolig mye i hus og hage ;) 

Sign!!

Back
Topp