Hva er poenget med og lage sykkelstier

elisa29

Forumet er livet
Når INGEN bruker dem[:@][:@][:@][:@] 

Jeg elsker sommeren men sykklistene irriterer meg like mye som fluene i stua her[:@][:@][:@]
(ikke vondt ment om noen sykkler her, men skjønner ikke hvorfor de ikke kan bruke gang og sykkelsti når det er det derrett siden av der de sykkler, hvorfor sinke og hindre bilistene..[8|]

Sånn da fikk jeg sagt det[8D][:@]

Åh...e så JÆVLIG enig!!![:@]
Får alltid lyst å ta de jævla syklistene med døren eg..[&:] 

Igår når vi kjørte hjem fra byn, så hadde de sånn der sykkelritt her i byen...så omtrent ALLE veiene var stengt av...vi brukte 50!!! minutter på å komme oss hjem...tar vanligvis ca 5 minutter...
Det var KØ og KAOS overALT og INGEN visste hvor det var lov å kjøre og hvor det ikke var det...
[:@][:@][:@][:@][:@]hva med å sette opp noen skilt??[:@][:@][:@][:@][:@] SAAATAN så sint vi var...jævlig varmt i bilen var det og..sutrende unge baki...!!! Sykkelfaenskap!!![:@]

Eh..jah..var visst litt OVERengasjert her merker jeg..
Får unnskylde meg med at eg har drukket litt..[8|][&:]

Du overreagerer ikke[;)]

[:@][:@][:@] Snart sykkelritt her og, kommer til og bli ett helvete og komme seg fram og tilbake til barnehage og butikk.....

I Dag sykklet det en med en sånn "barnehenger" på sykkelen midt i veien, selv om sykkelstien er rett siden av, og ja han hadde ungen sin i " hengeren" IDIOT. Er veldig uoversikkelig her, så turte ikke kjøre forbi heller[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Psssssssst kos deg[:D]

Fy faen..det der e nesten det MEST provoserende..de som sykler midt i veien med UNGER på...!
Har sett syklister med unger UTEN hjelm, midt i veien...[:@][:@][:@][:@]

Eg liker heller ikkje å kjøre forbi de...altså, eg VIL, men eg e en sånn en som skal ha GOD margin for å ta forbikjøringer, tar ingen sjanser for å si det sånn..
Så i stedet for å kjøre forbi sitter eg og banner og steiker i bilen..[&:][&:][&:] Må virkelig beherske meg når Ronja e med i bilen...for å ikkje si stygge ord..
En gang sa hun i bilen (når min mor kjørte...[8|]) "e det mulig? har han fått lappen i påssen??"[8D]
(hun mente selvfølgelig posten..). Jah..lurer på kor hun fikk DEN fra..[&o]

Og takk,- og ja, eg skal kose meg..![;)]

Back
Topp