• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hva er poenget med lekene?

minililje

Betatt av forumet
September To Remember 2022
Jeg spør ydmykt og lurer på hva poenget er?
Skjønner at forumet er noe mer enn hva jeg har greie på :bored:
Jeg er ny i denne verden, og havnet inn på september her. Syns det er kjempe gøy å lese og dele med flere i samme situasjon .
Så hvis noen har noe info eller regler jeg bør vite om så hadde jeg vært veldig takknemlig hvis noen kunne opplyse meg :) :)

For å få flere innlegg sånn at vi etterhvert kan få opprettet skjult forum :)

Jeg spør ydmykt og lurer på hva poenget er?
Skjønner at forumet er noe mer enn hva jeg har greie på :bored:
Jeg er ny i denne verden, og havnet inn på september her. Syns det er kjempe gøy å lese og dele med flere i samme situasjon .
Så hvis noen har noe info eller regler jeg bør vite om så hadde jeg vært veldig takknemlig hvis noen kunne opplyse meg :) :)
For å få flere innlegg sånn at vi etterhvert kan få opprettet skjult forum :)
Jeg tror det bare viser hvor aktiv man har vært :) vet ikke nøyaktig hva som skal til.

Lekene er som Maemamman sier for å få skjult forum tilgjenglig.
Samtidig er ofte ett av kravene for å få tilgang til det skjulte forumet at du må ha minst 50 innlegg i f.eks termingruppen det gjelder.
Når du får tilgang får du en tagg under bildet ditt som viser hvilket skjulte forum du er medlem av.

Stjernene kommer i takt med antall innlegg..
Husker ikke hvor mange det er pr stjerne men lurer på det er 6000 innlegg som er den 5. stjerna

Lekene er som Maemamman sier for å få skjult forum tilgjenglig.
Samtidig er ofte ett av kravene for å få tilgang til det skjulte forumet at du må ha minst 50 innlegg i f.eks termingruppen det gjelder.
Når du får tilgang får du en tagg under bildet ditt som viser hvilket skjulte forum du er medlem av.

Stjernene kommer i takt med antall innlegg..
Husker ikke hvor mange det er pr stjerne men lurer på det er 6000 innlegg som er den 5. stjerna

takk for svar :)
skjønner ikke helt hvorfor skjulte forum?
ok så hvis jeg skjønner riktig er stjerner aktivitet her inne :)

takk for svar :)
skjønner ikke helt hvorfor skjulte forum?
ok så hvis jeg skjønner riktig er stjerner aktivitet her inne :)
Skjult forum er gjerne der man lir bedre kjent. Ikke alle vil dele alt på offentlig forum.
Bosted, bilder, personlige spørsmål ang f.eks svangerskapet.
Alle skjulteforum har 1 eller 2 tilgangsansvarlige som har ansvar for forumet.
Passe på at det ikke er nettroll der. passer på at de som får tilgang oppfyller kravene som vanligvis er f.eks
oppført på terminlista, x antall innlegg på terminforumet, ikke er innaktive for mer enn 30 dager osv.

Skjult forum er gjerne der man lir bedre kjent. Ikke alle vil dele alt på offentlig forum.
Bosted, bilder, personlige spørsmål ang f.eks svangerskapet.
Alle skjulteforum har 1 eller 2 tilgangsansvarlige som har ansvar for forumet.
Passe på at det ikke er nettroll der. passer på at de som får tilgang oppfyller kravene som vanligvis er f.eks
oppført på terminlista, x antall innlegg på terminforumet, ikke er innaktive for mer enn 30 dager osv.

aha ok! :) ja da skjønner jeg litt mer. Tusen takk :)

Det blir vel mindre støy generelt om det lages egne tråder for å få opp antall innlegg, eller? Selv om jeg synes det er et meningsløst krav jeg også :rolleyes:

Jo forsåvidt sant, men om kravet bare ble senket så ville tompraten gått ned? Men det er vel noe med forumaktiviteten og at eierene av forumet vil ha aktivitet for reklameinntekter.

Jo forsåvidt sant, men om kravet bare ble senket så ville tompraten gått ned? Men det er vel noe med forumaktiviteten og at eierene av forumet vil ha aktivitet for reklameinntekter.

ja det er jo et godt poeng, da henger alt sammen i hodet mitt plutselig! ;)

Back
Topp