Hva er planene neste uke?

Det skulle vært en regel på dette synes jeg, men vi har heller ikke en hvile dag etter natt og kan gjerne begynne 05 etter nattevaktene.. Da er man sliten i ukesvis etterpå:p
O yes! Jeg hadde ikke alltid hviledag der jeg jobbet før, men første vakt etter nettene var alltid kveldsvakt.

Mannen min har hviledag:
Jobber natt til tirsdag og onsdag, hviledag på torsdag og tidligvakt fredag.

O yes! Jeg hadde ikke alltid hviledag der jeg jobbet før, men første vakt etter nettene var alltid kveldsvakt.

Mannen min har hviledag:
Jobber natt til tirsdag og onsdag, hviledag på torsdag og tidligvakt fredag.

Om man har kveldsvakt og så tidligere og tidligere så går det bedre på ett vis, for da sakte tilvenner du kroppen ny rytme, men det optimale er helt klart å ha en fridag, så kveld før man går på tidlig igjen.
Kroppen klarer ikke å endre rytme så fort! Hadde vært bra med en regel på dette :D

Jobb, ultralyd og fysioterapaut. Det er siste jobbuka før ferien. Skal bli digg med 3 uker fri :)

Om man har kveldsvakt og så tidligere og tidligere så går det bedre på ett vis, for da sakte tilvenner du kroppen ny rytme, men det optimale er helt klart å ha en fridag, så kveld før man går på tidlig igjen.
Kroppen klarer ikke å endre rytme så fort! Hadde vært bra med en regel på dette :D
Absolutt. Mannen prøver å få det til slik. At etter hviledagen skal det være kveldsvakt. Da slipper man unna med et hodet som er blytungt ;)

Bare bli hjemme i nær området, og bruke tid på foreløpig minste Skatten :)
Hadde værmeldingene våre oppløftende hadde vi dratt på hyttetur til foreldrene mine...men den gang ei!

Mandag: Journalskriving på KK og samtaler med de forskjellige .
Tirsdag: keisersnitt.
Resten av uken: Amme lillegutten.

Mandag: Journalskriving på KK og samtaler med de forskjellige .
Tirsdag: keisersnitt.
Resten av uken: Amme lillegutten.
Høres ut som en fantastisk uke :love7

Back
Topp