Hva er planene i helgen ?

SuperPoPs

Glad i forumet
Først så vil jeg si att jeg er 8uker idaaag :-D Hva er deres planer for helgen ? Her har jeg fortsatt to syke barn, men håper de er friske til i morgen for da skal eldste frøkna være med meg og min kjære på Disney on ice :-) vet ikke hvem som gleder seg mest... Hehe

Gratulerer med 8 uker! :D
Vi har ikke lagt noen planer for helgen. Men når jeg ser rundt meg nå, så ser jeg at vi må rydde :p
Blir vel hjemmehelg.
Håper barna blir friske, så dere kan kose dere på Disney on Ice! Var på det da jeg var barn, kjempegreier! :D
God helg :)

gratz med 8 uker!! :) jeg har akkurat bikka 5! buh!

her skal jeg hente niesen min på 13 etter jobb, så vi skal kose oss hjemme i helgen. Stelle alle dyra går tur, og spise taco og bare fortsette å bli tjukkere <3
god bedring til barna, og en riktig god helg :D

i kveld har eg tenkt å se the voice! Gleder meg til det begynner!

Ellers så skal eg bare slappe av hele helgen, skal i 2 årsdag på søndag. men i morgen blir det absolutt ingenting!!

Grattis med 8 uker

Ikveld skal vi spise middag hos svigers. På lørdag tenker vi at vi tar familietur et sted; enten på Eventyrlandet eller på aketur hvis snøen overlever natten. 
På søndag skal vi vel ta livet med ro..

I dag er det bursdagskaffe for nevøen min på 8 år og i morgen er lilleputt bedt i bursdag til en i barnehagen. Søndag har vi planlagt aketur med grilling sammen med noen andre vi kjenner :) Ser frem til en fin helg, håper bare halsvondten slipper taket!!

BelleNr3 skrev:
i kveld har eg tenkt å se the voice! Gleder meg til det begynner!

Ellers så skal eg bare slappe av hele helgen, skal i 2 årsdag på søndag. men i morgen blir det absolutt ingenting!!

Det var bra du skrev, for det vil jeg også se! :D

Skal se The voice jeg også.
Må nok rydde litt i huset jeg og minste jenta har vert hjemme med sykdom begge 2. Så det har ikke blitt gjort noe husarbeid. Håper jeg kommer meg til i morgen så det blir gjort noe.

Vi skal også på Disney on Ice i morgen, det blir moro håper vi. Reiser ned Oslo i kveld og hjem igjen imorgen. Søndag håper jeg at det blir så fint vær at vi kan dra på skitur alle sammen :)

Her pusser vi opp hus! Har fått barnevakt med overnatting fra lørdag-søndag så satser på et realt skippertak ;)

Til dere som skal på Disney on Ice; Kos dere, kjempeshow (var der for noen år siden)!! :)

Her blir det bursdagsfeiring til minsten <3
Fult hus av familie fra begge sider :) Gleder meg til alt er overstått og jeg kan roe ned på soffan :)

Her blir det bare å ta det med ro. Skal feire bursdagen til svigerfar på søndag, men det er omtrent alt.
Vi får besøk av nabogutten i morgen som er dagen yngre enn jenta vår og de leker alltid så godt sammen.
Ellers har jeg bekket 6 uker i dag. Føles rart å være blant de siste som runder ukene for i siste svangerskap var jeg omtrent først ute.

Lillemann er hos besteforeldrene sine i helgen.
Jeg jobber i morgen og på søndag.
Og samboer er borte i hele morgen.

Endelig i bedre form, og det gleder meg veldig. Ellers er jeg gressenke i helgen, da min samboer er på hyttetur. Tid alene er ikke å forakte:). Har go'gutten min her da, og vi koser oss. Dessverre blir helgen spesiell, da min bestefar ligger på sykehuset og vi vet ikke hvilken vei det går:(. Håper så inderlig at han kommer seg. Tøft å se han så dårlig:(.

Back
Topp