Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Akvariet og stranda i dag når gutta våknee
Shopping i morgen og muligens champions league kamp
Omadag pakking og bading før vi drar hjem
Torsdag fotballkamp med kb
Lørdag fotballcup
Slappe av mest mulig og krysse fingrene for at matlysten kommer tilbake og spyinga slutter allerede sliten jeg, og har ikke gjort annet enn å gjøre klart alt til barnehagen og levert.
Lege med lillebror om noen timer, så skulle jeg ha hjulpet pappa med flytting, dansing med eldste på onsdag, tannlegen med eldste på torsdag. Så må jeg sjekke med bestefar om alt er bra og om han vil ha noe hjelp evt besøk. Og lillebror er virkelig syk..
Fotballtrening for guttungen i morgen, håndball for jentungen på torsdag. Ellers så er det både foreldremøte, FAU møte, hallo venn møte, og tul denne uka
Ikke så mye, levere og hente storebror i bhg, babysvømming på lørdag, prøve å gå litt turer hvis bare lillebror kan forstå det går an å sove i vognen også
Sykt barn i dag, så avslapping hjemme. Eldste skal i bursdag etter skole/Sfo.
Skal også dra å se på ny bil denne uka
Ellers har jeg 2 kjøretimer..
Rolig uke med andre ord
Komme meg gjennom den prøve å få hentet noe papirer på forrige jobben som nav må ha.
Håper på en god dag så jeg kan gå en liten tur
Også skal jeg følge gutten vår på fotball skole onsdag ettermiddag/kveld
Denne uken begynte med mandag: fotball trening, tirsdag skal vi besøke tante og si hade, for hun reise tilbake til Chile. Onsdag er det hjemme kamp, torsdag skal eg selge lodd for det lokale bedehus. Fredag forhåpentligvis ingenting. Lørdag skal eg til Haugesund og besøke ei venninne. Søndag gå søndag tur som alltid