Hva er planene for uka?

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Ny uke, nye muligheter.. Hva er planene for uka?

Akvariet og stranda i dag når gutta våknee
Shopping i morgen og muligens champions league kamp
Omadag pakking og bading før vi drar hjem
Torsdag fotballkamp med kb
Lørdag fotballcup

jobbe.. være hjemme med barna, tror ikke jeg har mer planer enn det gitt :P

Åpen barnehage, lunsj og shopping i byen, frisør og 2 besøker som jeg vet sålangt

Slappe av mest mulig og krysse fingrene for at matlysten kommer tilbake og spyinga slutter :( allerede sliten jeg, og har ikke gjort annet enn å gjøre klart alt til barnehagen og levert.

Rolig uke :) hjemme på dagen så blir det ridetrening med største tirsdag og torsdag :)

Lege med lillebror om noen timer, så skulle jeg ha hjulpet pappa med flytting, dansing med eldste på onsdag, tannlegen med eldste på torsdag. Så må jeg sjekke med bestefar om alt er bra og om han vil ha noe hjelp evt besøk. Og lillebror er virkelig syk..

Her skal lillebror ha pass og dåps samtale i morgen. På fredag skal storebror feire bursdagen med klassen.

Fotballtrening for guttungen i morgen, håndball for jentungen på torsdag. Ellers så er det både foreldremøte, FAU møte, hallo venn møte, og tul denne uka :D

Ikke så mye, levere og hente storebror i bhg, babysvømming på lørdag, prøve å gå litt turer hvis bare lillebror kan forstå det går an å sove i vognen også:-)

Sykt barn i dag, så avslapping hjemme. Eldste skal i bursdag etter skole/Sfo.
Skal også dra å se på ny bil denne uka :)
Ellers har jeg 2 kjøretimer..
Rolig uke med andre ord :)

Pleie forkjølelsen :p
Og ellers ta ting som de kommer :)
Ingen konkrete ting som skjer, enda i hvert fall.

Ikke så mange planer denne uka.

Mulig barseltreff i morgen.
Klubb hos meg torsdag kveld.
60-årsfeiring for mamma på lørdag.
Besøk av venner som er hjemme for helga på søndag.

Min mor kommer på besøk noen dager. Småbarnsvømming på onsdag også ta opp båten til helgen

Komme meg gjennom den:p prøve å få hentet noe papirer på forrige jobben som nav må ha.
Håper på en god dag så jeg kan gå en liten tur :D
Også skal jeg følge gutten vår på fotball skole onsdag ettermiddag/kveld :)

Prøve å få gjort litt her hjemme, men er ikke bare bare når en sliter med ekstrem svangerskapskvalme :(

Prøve å overleve jobben, og på lørdag er det fotballturnering. Heldigvis sesongens siste, for det er tunge dager.

Denne uken begynte med mandag: fotball trening, tirsdag skal vi besøke tante og si hade, for hun reise tilbake til Chile. Onsdag er det hjemme kamp, torsdag skal eg selge lodd for det lokale bedehus. Fredag forhåpentligvis ingenting. Lørdag skal eg til Haugesund og besøke ei venninne. Søndag gå søndag tur som alltid

Back
Topp