Hva er planene for påska?

Lbaby

Gift med forumet
Her er det ingen spesielle planer foreløpig ihvertfall.

Så da tenkte jeg dere kunne dele deres planer med meg[:D]

Jobbe til og med skjærtorsdag også skal jeg være på hytta til 1  påskedag. tihi
fikk en ekstra fri dag pga for mange rød dager.

skal  på hytta med mine foreldre, søstern hennes samboer og to barn.
og  mine jenter

Hellu!

Vi reiser til Beitostølen Torsdag 14-18, så blir det jobb ett par dager, også Trysil skjærtorsdag og til lørd/søndag. Så fjellet med andre ord :)

Blir koselig, vi gleder oss til litt fjelluft, dog uten særlig snø og skiføret, men får finne på andre ting. Ta med sykkel f.eks [:D]

Ingen planer[:)]

Føde kanskje? [:)]

Har ingen store planer, mannen vil ikke at jeg skal reise noe sted (er alene til etter påske), men får besøk av storebror med ny kjæreste, så det blir ihvertfall kos [:)]

ORIGINAL: Meetho

Føde kanskje? [:)]Har ingen store planer, mannen vil ikke at jeg skal reise noe sted (er alene til etter påske), men får besøk av storebror med ny kjæreste, så det blir ihvertfall kos [:)]

Med på den[;)][:D]

har fri skjærtorsdag, langfredag og andre påskedag.
mamma ville gjerne at vi skulle ta en tur på fjellet og gå på ski, men jeg foreslo heller en annen helg - synes ikke noe om å "gå i kø" på fjellet. det er min helg så vi skal nok finne på noe kos:) bare vet ikke hva enda...

ORIGINAL: Meetho

Føde kanskje? [:)]

Har ingen store planer, mannen vil ikke at jeg skal reise noe sted (er alene til etter påske), men får besøk av storebror med ny kjæreste, så det blir ihvertfall kos [:)]

wiiiiiiiii <3
Jeg skal bli "tante"[:D][:D][:D][:D][:D]

Vi skal FLYTTE inn i NY huset[:)][:)][:)]

Vi skal ha dåp for Sebastian![:D] blir 1.påskedag så de andre dagene blir vel med å gjøre ting klart tenker jeg[:)]
Grunnen til at vi valgte påsken til dåp e at AH også e døpt 1.påskedag og i tillegg e han akkurat 3mnd på dagen den dagen[;)]

Ellers lite planer her! Knipe på baby'en til Meetho som hun har planer om å føde da kanskje!?![;)][:D] hihi...

sitte hjemme å slite med amminga muligens...ser for meg at det er det påsken kommer til å gå med til...

ingen planer annet en å ruge.. blir nok noen småturer med lillegutt, får se an formen[:)]

her skal vi på fjellet fra torsdag til søndag[:D]
sammen med hele familien så det skal bli koselig, min bror har en stedatter som er på samme alder som minimann så det skal bli deilig og komme seg litt vekk pluss at mini har noen og leke og krangle med på turen[8D][:D][:D]

Ikke spesielle planer her. Får besøk av broren min og ungene hans så må vel ut og finne på noe når de er her. 

Hjemmepåske, med hjemmekontor til onsdagen så sitter jeg "fødevakt" for katten min resten av påsken. Blir nok mye ute i hagen i lek og jobb med ungene. Og få litt mer av bryllupet på plass skader ikke... Trenger serveringshjelp...

Back
Topp