Hva er planene for i dag da jenter.... :) ?

saya2009og2012

Glad i forumet
Jeg har startet dagen med både kvalme og oppkast så ingen god start på dagen ;(

Men håper den bare blir bedre og bedre fra nå av :) Skal på møte på jobben med leder siden jeg har vært så lenge sykemeldt.... håper bare formen er bra når jeg skal dit. Ellers skal jeg bare gå en tur med hundene mine og slappe av før jeg må hente mini i bhg og samboeren kommer hjem.....

Ha en strålende dag :)

Jeg er akkurat ferdig med dagens husarbeid (selv om jeg egentlig skulle vasket å ryddet badet:p) og venter nå kaffebesøk av en gravid venninne :) så koselig å skravle litt :) så da blir det vel ikke tid til så masse annet før jeg skal lage middag å gutten og sambo kommer hjem :)

2barnsmor? skrev:
Jeg er akkurat ferdig med dagens husarbeid (selv om jeg egentlig skulle vasket å ryddet badet:p) og venter nå kaffebesøk av en gravid venninne :) så koselig å skravle litt :) så da blir det vel ikke tid til så masse annet før jeg skal lage middag å gutten og sambo kommer hjem :)

Skulle gjerne hatt litt av den energien;) skulle ha rydda og vaska heile huset i dag å helst tatt med barn og hunder ut på tur, men er skikkelig slakk og alt er bare et ork.. Makter ikkje å gjøre noenting akkuratt nå.. :( vil ha energi og motivasjon til å rydde å vaske å alt annet som skulle vert gjort:(

Idag skal jeg ta med en tur på kafe i by'n med en venninde, og vindushoppe babystasj! :D Har ikke penger til å kjøpe noe foreløbig, men skal se litt og kanskje begynne å skrive en "ønskeliste" ;D

I dag blir det bare å slappe av inntill jeg skal jobbe ekstravakt i kveld. Prøver å øke foreldrepenge-utbetalingen min så mye som mulig nå frem til permisjon, jobber 80% til vanlig. Håper formen holder seg i lang tid fremover

Jeg har pådratt meg forkjølelse nr 2 i en periode på 3 uker...Har heldigvis fri fra jobb i dag og i morgen..Skal på butikken å kjøpe ingefær, sitron og honning..Dette skal trekke i kokt vann og så drikkes..Visstnok et godt kjerringråd mot forkjølelse;) Har egentlig ikke trua men:) Så tenkte jeg å hente noen brosjyrer med babystrikk så jeg kan plukke meg ut hva min mor skal strikke til baby:) Samboer jobber kvelden,så jeg skal slække hjemme alene i hele dag.. Ha en fin dag!

jeg har trent 2 hester, og satt opp et nytt gjerde til en, da det har vært litt krangling i luftegårdene, så nå venter litt studering innen alternativ veterinærmedisin, før middag :) ha god bedring alle som er smittet av den ekle feber og spysyka som vandrer for tida..

Back
Topp