Hva er planene for helgen? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Og hvordan er været meldt hos dere i helgen? :) Påvirker det hva dere velger å gjøre i helgene? :)

Det er meldt strålende vær her denne helgen. Etter jobb i dag skal jeg lage kake til min mammas 60 år dag som skal feires på lørdag. Så må jeg lage bordkort og bursdagskort fra oss og et fra pappa. På søndag håper jeg at jeg kan få sove lenge og slappe godt av.

Sove!!! Er sååå trøtt for tida. Tror det er meldt bra vær, så blir nok å være litt ute også:)

Her blir det bønder i byen med ungene i morgen, og tivoli.. til søndag blir den ukentlige skogsturen vår [emoji3] Håper været holder seg, ellers blir det stusselig [emoji85]

Kommer hjem i morgen fra ferie! Vi har hatt en avslappende uke i varmere strøk [emoji295]️ Så skal vi hente valpen vår som min kusine passer, gleder meg sånn til å se han igjen. Så blir det klargjort til babyshower på søndag for min søster som snart får en liten jente [emoji1348] Og besøk til min far som har bursdag. Så blir en travel men koselig helg [emoji4]

Har store planer om å sooooove[emoji42][emoji42][emoji42][emoji42][emoji1]

Her tenker vi å gjøre minst mulig ;) Vi skal i et bursdagsselskap, men bortsett fra det har vi ingen planer. Ytterst sjeldent med så rolige helger, så det skal vi nyte! :)

Pakket bilen med hund og arvingen. Dro til campingvogna hvor mannen har holdt til de siste dagene. Fredagskvelden er særdeles rolig og gleder meg til tannpuss, tissepause og sengen :love7

Back
Topp