Hva er planene for helgen? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Skjer det noe spennende eller skal du bare slappe av? :)

Vi har bryllupsdag, så på lørdag skal barnet sove hos besteforeldrene og vi skal på fin restaurant :)

Er invitert på bursdag, men er firetimer unna..så er i tenkeboksen :p
Ev. en tur til byen og fotballkamp i morgen. Så vanskelig å velge!

Familiebursdag lørdag ettermiddag og kanskje fest på kvelden - drar vi dit blir nok ikke jeg så lenge i alle fall..
Og ny familiebursdag på søndag..

Slappe av, er blitt verdens mester til det siste ukene. Samboer skal jobbe helg, så skal spise hos foreldrene mine i morgen.
Ellers blir det nok film og serie titting :-)

På søndag skal vi i familiebursdag til ei søt ei som har nylig fylt 1 år [emoji4] så jeg må få ordnet med gave innen da [emoji4] ellers så har vi ingen planer

Jeg skal jobbe i morgen, så blir det vel å male et vindu og en verandadør. Får jeg tid/ork til å starte på gangen så gjør jeg det også [emoji28]

I kveld tenker jeg og samboeren å finne en film og kose oss. I morgen skal jeg jobbe. Og på søndag skal vi på middagsbesøk til et vennepar og sønnen deres :)

Ingen planer. Men uansett hva det blir til blir det ingen store utskeielser eller aktiviteter på meg :p

Kose meg sammen med snuppa på 9 år som endelig har kommet hjem etter 2 uker hos far.

Bake litt, og bursdagsbesøk. Kanskje en liten shoppingrunde også?:)

Feire bursdagen til mannen idag med familie og venner. Stress men koselig. [emoji4] Imorgen skal vi være statister for et program som kommer på Tv3 [emoji6]

Back
Topp