Hva er planene for helgen? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Skal dere noe spennende eller blir det bare avslapping? :)

I morgen skal vi dra å kjøpe barnevogn og stokke steps stolen. Skal klippe gresset om det er vær til det og ellers blir det litt husarbeid og avslaping :)

Her skjer det litt forskjellige greier i byen, som vi skal ta med barna på :) Så blir fult program. Søndag, så blir det vel mulig visning på et hus, om husselger vil ha en privat visning i forkant :)

Bare slappe av med god mat og nyte barnefri helg og forhåpentligvis litt fint vær :)
Har begynt å innse smått hvor travelt det kommer til å bli snart, så må nyte det mens vi kan :hilarious:

Vi skal på Mini jugend festival med barna imorgen[emoji4] Freddy kalas, Sval og Markus og Martinus skal synge[emoji1303] Spent på hvordan det går med bekkenet mitt[emoji6]

Her blir det baking, handling, plenklipp hvis været er greit og på søndag skal jentungen i barnebursdag :-)

I morgen arrangeres det et hinder/terrengløp i området her som heter "the beast". Jeg hadde billett, men solgte den da jeg fant ut jeg var gravid - litt vel risky å gjennomføre den der i uke 27.... men mannen min skal delta- så jeg og småen skal være heiagjeng og prøve oss på barnehindrene/lekeområdet [emoji5]
Søndag er foreløpig åpen, men vi ender nok opp med å dra på familiebesøk og/eller playdate for 3åringen [emoji5]

Her skal det vaskes og gjøres klart til visning på tirsdag. Veldig spent på om vi får noen bud. Har lyst å bli ferdig med flytting før baby kommer.

Her er det jobb i morgen, Å så blir det litt baking til barnebursdagen jenta mi skal ha på søndag [emoji4]

Vi skal kjøre hjem fra svigerfar i morgen. En liten svipp innom hjemme for å vaske tøy før vi cruiser ned til Oslo for å fly til England. Sommerferie er noen travle greier,men det er vel siste året vi kan farte på den måten vi gjør i år.

Back
Topp