Hva er planene for helgen? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Har dere noe planlagt eller blir det avslapping hjemme? :) Hvordan er været i helgen der du bor? :)

Det er meldt knallvær! Og vi har kjøpt stort basseng som vi varmer opp nå så blir bare å være hjemme å nyyyyte![emoji4] termin om 19 dager så hun kan holde seg inne frem til onsdag. Da er det meldt regn [emoji23]

Er på sommerferie hjemme på Sørlandet, så i kveld blir det St.Hans feiring med grilling og bål hos en kompis som bor på ei øy. Været har vært upåklagelig fram til i går, men vi skal overleve litt regndråper også. Reiser hjem til Vestlandet på søndag, så når vi bare er kommet oss hjem igjen er planen føding:D 19 dager til termin i dag!

Etter en tur på føden i går, er planen å holde sofaen hvertfall frem til over helgen, legens ordre. Her ere ei som sannsynligvis kommer litt før termin 18 juli [emoji15][emoji4]

Vi har planer om å reise ned til familien min på sørlandet for helga. Der blir det st.hans feiring i kveld på stranden med stort bål og mye god mat![emoji1] Kjenner det er litt(veldig!)nærvepirrende å skulle reise såpass langt med kun 8 dager til termin!! Menmen, hvis lillegutt bestemmer seg for å komme i helga så får det bli fødsel på Flekkefjord sykehus[emoji28][emoji1373]

Bursdagsfeiring
Gjøre det siste av husarbeid *få mannen til å gjøre det :p
Forberede meg mentalt til kontroll på sykehuset på mandag
Ellers håper jeg at jeg får sove nok i helga

Her er det festival i byen i helgen, med tons of rock, så vi rømmer til hytta for å få søvn [emoji23][emoji23]

Planen er å få tiden til å gå slik at det blir mandag kl 14 så fort som mulig:p
Skal få ballongkateter da

Her regner det, så det blir å gjøre unna litt husvask og strikke ferdig vognteppet jeg driver på med:)

Det regner, og er vel meldt regn hele helgen, så blir mest inne aktiviteter. Må se om jeg får sydd babynestet jeg klipte ut tidligere i uken, men ellers ingen planer.

Her blir det klesvask ,oppsetting av babyseng, en tur på sykehuset for ctg og pakking av fødebag og feriebag:)

Få orden i huset, vaske babytøy, rydde i skuffer og skap. Også blir det feiring av svigermor både i dag og i morgen.

Håper bekkenet holder hele helgen, i går klarte jeg ikke gå på butikken og handle :p

Back
Topp