Hva er planene for helgen?

Jentetur til Trondheim! Sitter på flybussen nå :) Spent på om jeg klarer å skjule det, jeg er ikke akkurat kjent for å spytte i glasset ehem, så vi får se. Blir nok alkoholfri hvitvin på meg :p
 
Nei slappe av.
Gubben ska være med sine barn, og jeg ska kose meg med min sønn <3
 
Pynte til jul :D og bake :D koooose med småtrollene mine <3
 
Ligge på sofaen tenker jeg.. skal prøve å få ryddwt og pyntet til advent her hjemme. Prøve ja.
 
Skal vaske og ordne resten av huset klart til advent, om formen tillater det :hungover:
 
Sove!! Må nok rydde og vaske litt også. Og være sosial, men spørs hva jeg orker :p
 
Skal egentlig hjem til karmøy, men er blitt syk. Vondt i halsen og hode og tung i hele kroppen :( så få se om jeg blir bedre til i morgen :) vist ikke reiser jeg nok ikke.
 
Slappe av så mye som mulig, er syk. Juleverksted i bhg i morgen. Fikk pyntet litt til jul i ettermiddag:) eventuelt rydde et av roterommene hvis formen tillater det:)
 
Date med mannen imorgen, ut å spise :) Og søndag får vi venner på besøk. Barnefri så må benytte oss av det :)
 
Arbeids helg... jobbet 11.5 time hittil idag og aller helst skulle jeg sovet nå men er ikke ferdig før 21... så kjenner jeg begynner å bli ordentlig kvalm nå :(
 
Skulle egentlig hatt jobbehelg, men er sykemeldt. Men det blir ingen rolig helg av den grunn. Barna har treninger og kamper. Mamman min skal flytte så må også hjelpe henne :) har heldigvis en rolig fredags kveld. Så her er det tacokos, godis og tv som gjelder i kveld ;)
 
Så deilig da, godt med litt kjærestetid av og til!

Her har vi ikke de helt store planene. Storebror skal sove hos foreldrene mine i morgen og søndag skal ungene og jeg treffe en venninne og barna hennes for juleverksted :)
 
I helga blir det pynting av hjemmet, julegrantenninger og julegateåpninger osv osv. Vi snakker Jul med sto J :D
Akkurat nå er det sofatjeneste og pc på fanget. tvn er stille og det er helt nyyydelig <3
 
;) jeg og mannen blir heeelt alene denne helgen!
Og det er ikke ofte skjer med tre barn.:D
Er helt sikker på at det er som å bli lagt på en seng av myk bomull. Må jo være kjeme godt å få en hel helg alene! KOS dere :D
 
Skal tusle rundt på julemarkeder i morgen, og på søndag skal jeg pynte til jul, lage pepperkaker og drikke julebrus (alt med forbehold om okei form)
 
Har besøk av foreldrene mine. Frøkna ELSKER å være sammen med dem, så det er kjempe koselig :)

Vi har både fått handlet mat, ordnet noen ting og sovet uten barn i dag. Deilig!

Jeg har også laget nellik appelsin, og pyntet til advent.

I morgen skal vi på julemarked i sjømannskirken, håper på noen Norske produkter :)
 
Back
Topp