Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mannen er på guttetur i Stavanger, så ungene og jeg er overlatt til oss selv. Igår var babyen og jeg på shoppingrunde og kafé sammen med mamma, og idag har jeg lovet guttene at vi skal bake muffins som vi skal ha med på besøk til broren min og familien hans. I kveld blir det sofatid og ammemaraton, slik det er hver kveld
Helgen ble litt annerledes enn tenkt, vi skulle bare vært meg og min mann, men slik ble det ikke isteden ble det hjemme med barn, tur i skogen og kanskje vi går ut å spiser middag i ettermiddag
Babysvømming idag, gubben skal rydde eiendommen etter faren resten av helgen. Hadde håpet vi kunne være på hytten med foreldrene mine fra idag til i morgen men det ble litt mye for foreldrene mine da de skulle ha rydde maraton der i dag. Fikk komme i morgen en tur hvis vi ville
Idag har vi vært å feiret bryllupsfesten til min søster, sittet i telt og kost oss med den regnskuren utenfor
I morra skal vi til min pappa på kaffebesøk