Hva er planene for helga?

Vi skal på familietreff med samboers familie i morgen og på søndag skal vi en liten tur til Sverige og en tur i skogen :)

Her også! Vi gifter oss neste helg, så denne helga blir det oss tre, litt shopping, joggedress, turgåing og familiekos! Skal få sett litt på film- så den nye jungelboken hadde kommet til leie! :)

Her også! Vi gifter oss neste helg, så denne helga blir det oss tre, litt shopping, joggedress, turgåing og familiekos! Skal få sett litt på film- så den nye jungelboken hadde kommet til leie! :)
Oj så spennend
Er alt klart?

Oj så spennend
Er alt klart?
Blir veldig spennende! :) Er ikke så mye å forberede, da det er et lite bryllup! Men det meste er i orden! :) må rydde ferdig hus til sammenkomsten hos oss etter middagen. Kjolen må henges ferdig. Og hår osv ordnes samme dag, så klart! :)

Ingen store planer.
Middagsbesøk på søndag, men veldig uformelt. Så ikke noe styr

Ellers skal jeg pleie forkjølelsen min :-P
10

Stille og rolig her og, gleder meg

Vi skal på fotballcup i morgen! Gleder oss skikkelig. Gutten min spiller i årsklassen over sin egen, så det blir spennende. Søndag skal vi besøke min pappa og hans kone. Er invitert på middag :).

Mannen har jobbehelg, eldste får overnattingsbesøk så får finne på noe morsomt med yngste. :-)

Ligge på sofa og bli frisk :)

Være syke. Også kommer søsteren min på besøk. Og skal se baby È for første gang.

Klassebursdag for guttungen i dag.
Klar-ferdig-gå-gudstjeneste i morgen.
Semesterstart, jeg antar for søndagsskolen? Femåringene får brev med invitasjon, de får en gave i kirken også er det hoppeslott og grilling utenfor etterpå

Vi skal i skateparken og rydde i Hagen, samt noe konfirmasjons greier på søndag.

Prøve å motivere meg til å vaske ferdig verandaen slik at den er klar til beising. For så å håpe på oppholds i en dag eller to. Foreløpig ser det mørkt ut for det :p

Loppemarked idag og museum i morgen :) Planleggingsdag på mandag, så da skal vi besøke bestefar som kjører kranbil :D

Idag er det bursdag til svigermor, ellers skjer det ikke så mye spennende.

Back
Topp