Hva er planene for 17.mai?

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Så, damer! Hva er planene for nasjonaldagen? :-)

Vi skal se på barnetoget først sammen med foreldrene mine, og så pleier vi alltid å ta litt å bite i på en kafé etter det. Så skal vi hjem for at mini skal få sovet (og jeg må sikkert slappe av litt :rolleyes:). Så kommer begge foreldrepar på grilling. Gleder meg skikkelig. Tror det blir veldig koselig ❤️ ELSKER 17. mai, men får se om jeg klarer å ta det litt med ro i år da.. :oops:

Blir barnetog for lille E og jeg kommer nok til å vente utenfor skolen der toget stopper og der inne blir det kake, korpsspill, loddtrekning og barneleker. Er litt redd for å få migreneanfall av feiringen, så må prøve alt jeg kan for å slappe av. Blir nok koselig uansett :happy: blir lillegutt første 17 mai der han virkelig kan delta. Han har gledet seg i flere dager, så håper han får en fin dag.

Vi skal se på barnetoget først sammen med foreldrene mine, og så pleier vi alltid å ta litt å bite i på en kafé etter det. Så skal vi hjem for at mini skal få sovet (og jeg må sikkert slappe av litt :rolleyes:). Så kommer begge foreldrepar på grilling. Gleder meg skikkelig. Tror det blir veldig koselig ❤️ ELSKER 17. mai, men får se om jeg klarer å ta det litt med ro i år da.. :oops:
Hørtes ut som en fin dag ja! Håper du får hvilt deg nok så kroppen er god :-)

Blir barnetog for lille E og jeg kommer nok til å vente utenfor skolen der toget stopper og der inne blir det kake, korpsspill, loddtrekning og barneleker. Er litt redd for å få migreneanfall av feiringen, så må prøve alt jeg kan for å slappe av. Blir nok koselig uansett :happy: blir lillegutt første 17 mai der han virkelig kan delta. Han har gledet seg i flere dager, så håper han får en fin dag.
Håper du slipper migrene og at dagen blir super!!

Spørs på været.. Blir det fint skal vi se på barnetog med familien min, hvis ikke blir vi hjemme og tar livet med ro.

Håper jeg er i form til å se på toget med ungene, men mest sannsynlig må jeg holde meg hjemme formiddagen, så blir det mat hos min mor senere :)

Håper jeg er i form til å se på toget med ungene, men mest sannsynlig må jeg holde meg hjemme formiddagen, så blir det mat hos min mor senere :)
Er du mye dårlig på formiddagen? Håper du har en god dag i morgen da!

Her er det tradisjonen tro opp før fuglene fiser for å sende ungene til toget rundt Skaugum (umenneskelig tidlig med tog klokka 8 på morgenen). Så steller jeg istand 17.Mai-frokost som inntas før neste tog gjennom bygda vår. Der er vi med alle mann. Så litt festivitas på skolen (der vi har måttet være med å arrangere de siste to årene, godt å slippe i år) før vi går hjem til grillings og besøk av svigerinne og svoger. Håper jeg holder ut hele dagen..

Her er det tradisjonen tro opp før fuglene fiser for å sende ungene til toget rundt Skaugum (umenneskelig tidlig med tog klokka 8 på morgenen). Så steller jeg istand 17.Mai-frokost som inntas før neste tog gjennom bygda vår. Der er vi med alle mann. Så litt festivitas på skolen (der vi har måttet være med å arrangere de siste to årene, godt å slippe i år) før vi går hjem til grillings og besøk av svigerinne og svoger. Håper jeg holder ut hele dagen..
Det hørtes hektisk, men artig ut!

Lage 17 mai frokost - tog - barneskolen - loddtrekning/konkurranser- spise oss kvalme på kake og is - hjem å hvile med kakebord og grilling - ut å spise oss kvalme på kake og is igjen - sove..

Er vel oss voksne som spiser oss kvalme, kid'n kommer til å springe rundt som et olja lyn å leke.

Dette blir første året uten champagnefrokost med venninnegjengen, vi har visst blitt voksne :laughing002
Jeg og mannen skal lage en god frokost før vi drar ut til søstrene hans for å se nevøene våre gå i tog. Etter å ha hengt litt på skolen med dem er det hjem igjen og et par gjester til grillmiddag på kvelden.

Er du mye dårlig på formiddagen? Håper du har en god dag i morgen da!

Endte med innleggelse, er dårlig hele døgnet egentlig, så nå var jeg dehydrert, så får væske intravenøst, så håper jeg får komme hjem igjen fort!:)

Endte med innleggelse, er dårlig hele døgnet egentlig, så nå var jeg dehydrert, så får væske intravenøst, så håper jeg får komme hjem igjen fort!:)
Nei, stakkars! Masse lykke til og god bedring :-)

Ble så fullstappa dag at vi ikke rakk å spise denne pavlovaen.....
Jepp, sitter aleine med gaffel og nyter hele for meg selv :hilarious:

Noen flere som har spist for mye i dag? :hilarious:

Vedlegg

• 20190517_204902.jpg
    20190517_204902.jpg
    49,5 KB · Visninger: 14

Hahaha! Rekker opp hånda, mens jeg tygger frenetisk!

Vedlegg

• 303CA02D-6D3B-4715-970A-74338E73121D.jpeg
    303CA02D-6D3B-4715-970A-74338E73121D.jpeg
    35,1 KB · Visninger: 8
Uff da, det hørtes ikke bra ut :( Masse god bedring! ❤️ Håper du kommer deg fort!

Perfekt da :smiley-bounce022

Her ble det ingen kake. Jeg hadde rett og slett glemt alt som heter dessert :shy:

Masse god bedring ❤️❤️

Vi var i sentrum og så på barnetoget, som vi gjør hvert år :) drar med bestevenninna og hennes familie. Barna får leke og løpe litt, og spise det de vil. Etter det dro vi på tivoli før vi skiltes og dro hvert til vårt. Vi var hos mamma og pappa :)
Jeg tok kvelden 19.30 fordi bekkenet var helt på tur, har vært i koma i hele natt for første gang på lenge. Våknet kl. 10.
Men dagen var fin da! Til tross for mage så fikk jeg på meg en helt vanlig kjole og strømpebukse fra Pierre Robert :D K var i ekstase hele dagen :)

Back
Topp