Hva er planen i dag da?

miss piggy

Gift med forumet
Hvordan skal dere nyte fridagen i dag?

Her blir det vel å forhåpentligvis finne seg en lekeplass med andre barn sånn at jenta mi får noen å leke med. Ellers så er det litt helgavask som står for tur.

Her har hele familien bort i besøk til et vennepar. Er så sjelden vi er i besøk til noen, så skal bli koselig.
Så er planen at jeg og mannen skal på kino i kveld. Ha litt kjærestetid bare

Jeg skal på jobb klokken 14, så vi får vel dra oss ut på en liten tur før det.

Her skal det lages skinkestek og brownies til min bror og hans samboer kommer på besøk.

Jeg sitter på jobb nå....
Har hatt en noen lange dager, og tar noen timer i dag for å komme i mål med det jeg skal levere til neste uke.

Om en times tid skal jeg dra å trene, før jeg drar hjem til huset som er fullt av barn(barna har hatt overnattingsbesøk) og sikkert en sliten mann, hehe. Så skal vi bare alppe av og kose oss resten av ettermiddagen og kvelden, bake litt og se på film i det gråe været.

Her har hele familien bort i besøk til et vennepar. Er så sjelden vi er i besøk til noen, så skal bli koselig.
Så er planen at jeg og mannen skal på kino i kveld. Ha litt kjærestetid bare
Høres koselig ut! Og du og mannen må kose dere masse i kveld og nyte hverandre! Å ha kjærestetid er gull verdt :-)

Her blir det først en rolig inne dag med film og leking. Før vi skifter på oss regnKlær å drar oss på fotball kamp på ettermiddagen! Eldste sønnen skal spille sin første bortekamp i dag! Gjett om han gleder seg:D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Her blir det først en rolig inne dag med film og leking. Før vi skifter på oss regnKlær å drar oss på fotball kamp på ettermiddagen! Eldste sønnen skal spille sin første bortekamp i dag! Gjett om han gleder seg:D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Oioi, så spennende da :-) kan tenke meg dette er veldig stort for sønnen din ja! Kos dere masse og håper været holder seg noenlunde bra :-)

Her innviterte jeg samboeren med på kjøretur, komme oss ut litt, få frisk luft, og "ut av huset tid". Så ikke brakkesyken skal komme. Desverre er hu så kvalm og elendig om dagen at hu ble bare puttet under et pledd I godstolen med TLC på tv :-) lager kjøttkaker til henne seinere I dag.

er bedre nå :) har klart og laget en kake nå :)
Godt å høre! Hmm.. kake hadde vært godt ja :-) Har sååå lyst på kake om dagen, Hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her blir det badeland med familien :)
Så koselig! Kunne jeg også tenkt meg, bare synd det er så vanvittig dyrt å dra het vi bor.. Var forrige uke så burde vel ikke klage! Kos dere masse :-)

laget krydderkake :) den er bare såååååå god :)
NAM! Det er godt ja! Jeg kunne tenkt meg brownies jeg. Hihi. Men det blir nok bare med drømmen.. har ikke det som skal til dessverre. Ikke har jeg godt av det heller ;-)

Back
Topp