miss piggy
Gift med forumet
Hvordan skal dere nyte fridagen i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres koselig ut! Og du og mannen må kose dere masse i kveld og nyte hverandre! Å ha kjærestetid er gull verdtHer har hele familien bort i besøk til et vennepar. Er så sjelden vi er i besøk til noen, så skal bli koselig.
Så er planen at jeg og mannen skal på kino i kveld. Ha litt kjærestetid bare
Uffda! Håper du snart føler deg bedreJeg er på besøk hos min mor og ligger i sengen super kvalm :/
Oioi, så spennende daHer blir det først en rolig inne dag med film og leking. Før vi skifter på oss regnKlær å drar oss på fotball kamp på ettermiddagen! Eldste sønnen skal spille sin første bortekamp i dag! Gjett om han gleder seg
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
er bedre nåUffda! Håper du snart føler deg bedre![]()
Godt å høre! Hmm.. kake hadde vært godt jaer bedre nåhar klart og laget en kake nå
![]()
Så koselig! Kunne jeg også tenkt meg, bare synd det er så vanvittig dyrt å dra het vi bor.. Var forrige uke så burde vel ikke klage! Kos dere masseHer blir det badeland med familien![]()
laget krydderkakeGodt å høre! Hmm.. kake hadde vært godt jaHar sååå lyst på kake om dagen, Hehe
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
NAM! Det er godt ja! Jeg kunne tenkt meg brownies jeg. Hihi. Men det blir nok bare med drømmen.. har ikke det som skal til dessverre. Ikke har jeg godt av det heller ;-)laget krydderkakeden er bare såååååå god
![]()