Hva er oddsen for dette da...?

joska81

Betatt av forumet
I går fortalte jeg sjefen min at jeg er gravid. Det gikk veldig greit. I dag fortalte jeg det til hun som er pedagog sammen med meg (vi er 6 ansatte på avdelingen, 2 pedagoger og 4 assistenter). Synes at det var greit at hun fikk vite det tidlig for å forberede seg til en tid hun må "styre skuta" alene.

Da forteller hun at hun også er gravid, 5 uker lengre enn meg! Veldig glad på hennes vegne, men stakkars avdelinga vår..,;) veldig flinke assistenter altså, tenker bare at det ikke akkurat er gunstig å miste begge pedagogene samtidig... ;) ;)

Sjefen vår ble lang i maska:)

Morsomt :) Du skal se avdeligen klarer seg bra en liten stund uten dere. Tenk, det er ikke hun som må styre skuta uten deg, men du som må styre skuta i ei pittelita stund etter at hun går ut i permisjon før du selv går ut i permisjon ;)

De finner nok nye pedagoger som vikarer :-). De setter ikke inn assistenter i jobben deres da de ikke har den samme utdanningen som dere. Vil jeg tro hvertfall. I vår bhg får vi hvertfall inn ped i de som er i permisjon som er det :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Back
Topp