Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ©Smartass
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: IsThaBeth
Jeg vet ikke. Vanskelig spørsmål. Normer er ikke statisk, de er i endring.
akkurat som liljene? [:-]
[:D]
Vi må innse at det ikke er kun vi som har noe å lære alle andre, men at vi må være åpne for at andre kulturer har noe å bidra med positivt for vår egen utvikling og kultur også.
Vi må innse at det ikke er kun vi som har noe å lære alle andre, men at vi må være åpne for at andre kulturer har noe å bidra med positivt for vår egen utvikling og kultur også.
ORIGINAL: *Meya*
Nei nei, du tar helt feil. Integrering også, det går også bare en vei. Det er innvandrerne som skal tilpasse seg oss nordmenn bare, de skal bli som oss, leve som oss, spise som oss, kles som oss. Hvis ikke er de ikke gode nok og må sendes hjem. Det vet vel du og. Kulturer fra uggabuggaland har ingenting å tilføre oss, vi er kulturelt suverene.
ORIGINAL: *Meya*
Det skjer ikke fordi vi i vestlige land, ikke har vært undertrykket, vi har ikke vært kolonialisert, vi har ikke den forhistorien som mange land i Asia og Afrika har. Det var ganske blodig under "Jernteppet" og menneskene hadde litt vanskelig for å venne seg til friheten etterpå, men det gikk greit etterhvert, kanskje fordi vi har ett annet lynne i Europa når alt kommer til alt. Men ikke glem at vi har hatt store kriger i Europa også, hvor faktisk muslimer ble forsøkt utrensket, sammen med andre etnisiteter, kun på grunn av sin etnisitet. Og det er ikke så mange år siden, bare knappe 20.