Molly80
Forumet er livet
Lurer på så mangt jeg [8D]
Synes det er litt morsomt det med navn jeg.. satt og kikka på ssb.no, (http://www.ssb.no/navn/) arti å bla seg gjennom navn og når de var poplære... Ikke alle navn som var pop en gang som jeg tror vil komme igjen akkurat (Harry feks), og mange navn som mange het da jeg var liten.. som ikke mange kaller sine små nå.
Navn som er på navnetoppen som feks. Lukas, vet jeg ikke om noen som heter av de søte små her...
Og jeg husker at da jeg hadde praksis på skoler i Nord- Trøndelag var det mange Adrianer, mens her vet jeg ikke om en som heter det... Og jeg merker i allefall forskjell på hva barna heter på Snåsa, der min kjære er fra, kontra her på Hedmarken. (Feks. mer populært med dobbeltnavn der oppe enn her synes jeg, og litt mer "trauste" navn kanskje, om jeg kan kalle det det, mer oppkalling) Arti med navn synes jeg! [:)][:)]
Her er de jeg kommer på i farta (ikke tenk på skrivemåte da, skrives ulikt):
På alderen min:
Gutter: mange som feks. heter: Lars ett eller annet (altså dobbeltnavn som Lars Erik, Lars Martin...) Anders, Øyvind, Øystein, Magnus, Martin
Jenter: Linn, Anette, Elin, Camilla, Renate
De som er i skolealder nå:
Gutter: Sander, Fredrik, Mathias, Markus, Kasper, Jesper
Jenter: Emma, Ida, Ingrid, Thea
De yngste:
Gutter: Emil, Andreas, Mathias (navn som starter M går egentlig igjen, Magnus, Matheo, Martin osv..men Mathias er det ekstra mange som heter)
Jenter: Tuva, Nora, Maja, Oda
Hvilke navn går igjen hos dere? (Da tenker jeg ikke på hva ssb.no viser, men hvilke dere synes mange heter rundt dere)
Synes det er litt morsomt det med navn jeg.. satt og kikka på ssb.no, (http://www.ssb.no/navn/) arti å bla seg gjennom navn og når de var poplære... Ikke alle navn som var pop en gang som jeg tror vil komme igjen akkurat (Harry feks), og mange navn som mange het da jeg var liten.. som ikke mange kaller sine små nå.
Navn som er på navnetoppen som feks. Lukas, vet jeg ikke om noen som heter av de søte små her...
Og jeg husker at da jeg hadde praksis på skoler i Nord- Trøndelag var det mange Adrianer, mens her vet jeg ikke om en som heter det... Og jeg merker i allefall forskjell på hva barna heter på Snåsa, der min kjære er fra, kontra her på Hedmarken. (Feks. mer populært med dobbeltnavn der oppe enn her synes jeg, og litt mer "trauste" navn kanskje, om jeg kan kalle det det, mer oppkalling) Arti med navn synes jeg! [:)][:)]
Her er de jeg kommer på i farta (ikke tenk på skrivemåte da, skrives ulikt):
På alderen min: Gutter: mange som feks. heter: Lars ett eller annet (altså dobbeltnavn som Lars Erik, Lars Martin...) Anders, Øyvind, Øystein, Magnus, Martin
Jenter: Linn, Anette, Elin, Camilla, Renate
De som er i skolealder nå: Gutter: Sander, Fredrik, Mathias, Markus, Kasper, Jesper
Jenter: Emma, Ida, Ingrid, Thea
De yngste: Gutter: Emil, Andreas, Mathias (navn som starter M går egentlig igjen, Magnus, Matheo, Martin osv..men Mathias er det ekstra mange som heter)
Jenter: Tuva, Nora, Maja, Oda
Hvilke navn går igjen hos dere? (Da tenker jeg ikke på hva ssb.no viser, men hvilke dere synes mange heter rundt dere)