Hva er motivasjonen din?

CathogBen

Elsker forumet
Hva får deg opp og ut?

Har du et spesifikt mål du jobber mot?

Har du et forbilde?

Ja, det lurer jeg på  dag [:)] Kan være alt mellom himmel og jord! Jobb, trening, familie, venner , reising osv osv [:)]

Hva får deg opp og ut?
Mini. (MÅ jo opp med han...) Alle mine prosjekter, gå tur er både for mini og egen helse)

(ehm... Egentlig så skal jeg ta av meg en del kg, men... er ikke så flink som jeg skulle ønske) Og prosjektene mine er for å få et ferdig produkt som kan brukes[:)] Et bryllup som blir akkurat sånn som vi har lyst å ha det.

Har du et forbilde?
Ingen som jeg kommer på...

Hva får deg opp og ut? Jeg står opp fordi jeg må noen dager, fordi samboeren min maser høl i hue på meg. Jeg står opp fordi jeg skal ha en fin dag med mini. Jeg står opp fordi jeg gleder meg til å se smilet hans. Idag føyk jeg opp av senga, hodepinen og kvalmen sto på som fullt pga. altfor mye alkohol igår, eneste jeg tenkte på var at nå ville jeg se mini!

Å bli lykkelig med meg selv.

Har du et forbilde?
Njeh.

Hva får deg opp og ut? Mulig dette høres teit ut, men jobben min. Elsker den!!

Har du et spesifikt mål du jobber mot? Jeg driver og broderer og har et par som må bli ferdig til jul

Har du et forbilde? Det nærmeste må bli ei av kollegene mine, hun er fantastisk dyktig, og en av mine tidligere lærere

Hva får deg opp og ut? Prinsen min[:D] får meg opp å både ut,men har jo hunder og å dei skal ha tur so dei får meg ut og[:D]

Har du et spesifikt mål du jobber mot? jobber med å få flate mage å mindre kjærlighetshandtak[:D]
Har du et forbilde? hmm ingen for øyeblikket nai[:-]

Morskjærligheten er drivstoffet
som setter et alminnelig menneske
i stand til å gjøre hva som helst.

[Marion C. Garretty]

Det er det som får meg opp og ut[:)]

Mål?
Gi Even et best mulig, trygt og godt liv[:)]

Har egentlig ikke noe forbilde[8|]

Hva får deg opp og ut?
Musikk. Jeg står opp, setter på musikk, såå går jeg og tisser og gjør våken-ting [8D] Jeg pleier å ligge og tenke på hva jeg skal gjøre den dagen litt før vi står opp, jeg. Så jeg har en plan. Jeg er veldig glad i planer. Om det er "vaske rundt" eller "få meg en hvil sammen med Nora" er ikke så nøye, men det som får meg opp er som regel planlegging, og ut er det Nora som får meg. Hun må stadig luftes [:D]

Nja. Jeg har ett mål. Flere mål, men ett mål sånn i bunn og grunn. Jeg vil få meg en utdannelse. Bli lærer på ungdomsskole eller VGS. Men det er langt, langt frem i tid. Jeg mangler fortsatt fag fra VGS, og jobber ikke særlig hardt for å få tatt dem opp, for å si det sånn. Fortrenger det mest mulig [;)] Så vil jeg jobbe halv stilling ca, eller kanskje litt mer, mens barna er små, og så får vi se etterhvert. Men jeg har veldig lyst på en utdannelse.

Så er det det å på sikt få råd til å kjøpe en leilighet eller ett hus som vi kan bo i og ha ett trygt og godt hjem. Her vi bor nå er ikke ett blivende sted. Jeg ønsker meg trygghet for meg og familien min, det er viktig for meg. Og å flytte nærmere resten av familien min, det jobber jeg veldig spesifikt mot, for det er også viktig for meg. Skriver og sender jobbsøknader for mannen min til distriktet der støtt og stadig [:)]

Jeg har også ett mål til, og det er å gjøre hver dag det beste den kan være. Før var det "gjøre noe nytt hver dag" og så "gjøre hver dag litt bedre enn dagen før", men jeg måtte moderere meg litt. Til slutt var det ikke så mye igjen å gjøre eller så mye å gå på på kosen. Men jeg er flink til å gjøre hver dag så bra som overhodet mulig. Koser meg veldig [:)]

Har du et forbilde?
Forbildene mine er mennesker som har gjort noe utav ingenting. Sånn som jeg selv ønsker for meg. Ikke det beste utgangspunktet med ingen jobb, utdannelse eller inntekt og en hel masse lån, men jeg skal nok komme meg dit jeg vil likevel [:)]

Tja, beina i grunn [:-] Eller at jeg må masse tisse...

Komme meg gjennom dagen på en mest trivlig måte[:)] Ha det bra, morro, og kose meg! Haaater å kjede meg, hater sure gretne mennesker!

Tja, si det! Er i grunn ikke noen spesielle det... Men mennesker som kommer seg opp og frem ved å gjøre godt for andre! [:)] Mennesker som setter andre forran egene behov! [:)]

Back
Topp