Hva er modningstegn?

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg er 37+6 og har de siste ukene hatt på og av dager med sterke menssmerter,stikking i underlivet og murringer som er i ryggen og går til bena, løs mage,kvalme,kynnera osv. Føler meg skikkelig dårlig i dag sterke menssmerter,murringer,stikking i underlivet og vondt i magen. Hodet har vært festet siste 3-4 ukene. Er dette det som kalles modningstegn ?? Er førstegangs og uvitende:)

Jeg er 37+6 og har de siste ukene hatt på og av dager med sterke menssmerter,stikking i underlivet og murringer som er i ryggen og går til bena, løs mage,kvalme,kynnera osv. Føler meg skikkelig dårlig i dag sterke menssmerter,murringer,stikking i underlivet og vondt i magen. Hodet har vært festet siste 3-4 ukene. Er dette det som kalles modningstegn ?? Er førstegangs og uvitende:)
Ikke for og skuffe deg, men jeg har hatt det sånn i flere uker:p så aner egentlig ikke hva det kan kalles, hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Modningstegn kan være så mangt. Det jeg har merket de siste dagene er:
(Jeg forklarer så godt jeg kan) :p

Masse kynnere men det er jo lenge siden det startet da. Men i går har jeg hatt noen kynnere som har vært veldig ubehagelige. Føltes ut som rier. ringte føden og der kaldte de det for "smårier".
Og så føles det ut som jeg får strøm opp der i området en plass :p
Litt stikninger og ubehag på sidene av og til. Brystene begynner er ømme igjen fra tid til annen. Og så føles det ut som om skjelettet i det området går fra hverandre/har knukket/ er lause. Vanskelig p forklare :p

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

er ikke utålmodig, bare lurte på om dette var modning:) for meg må hun gjerne holde seg inne til termin eller lengre;) føler ikke på meg at det er fødsel rundt hjørnet liksom. Slapper av og nyter de siste 2-3 ukene:)

Modningstegn kan være så mangt. Det jeg har merket de siste dagene er:
(Jeg forklarer så godt jeg kan) :p

Masse kynnere men det er jo lenge siden det startet da. Men i går har jeg hatt noen kynnere som har vært veldig ubehagelige. Føltes ut som rier. ringte føden og der kaldte de det for "smårier".
Og så føles det ut som jeg får strøm opp der i området en plass :p
Litt stikninger og ubehag på sidene av og til. Brystene begynner er ømme igjen fra tid til annen. Og så føles det ut som om skjelettet i det området går fra hverandre/har knukket/ er lause. Vanskelig p forklare :p

<3 odine <3 27/10/11

Sladrer med Olech =)

høres ut sånn som jeg har det! litt kjedelig å skulle gå sånn ukesvis før fødsel,men må nok regne med slike ting på slutten.

høres ut sånn som jeg har det! litt kjedelig å skulle gå sånn ukesvis før fødsel,men må nok regne med slike ting på slutten.

Ja, men det er jo gode ting på at ting går som det skal og at det nærmer seg da ^^ godt å vite :)

<3 odine <3 27/10/11

Sladrer med Olech =)

Ja, men det er jo gode ting på at ting går som det skal og at det nærmer seg da ^^ godt å vite :)

<3 odine <3 27/10/11

Sladrer med Olech =)
Ja det er sant, godt å vite at kroppen gjør seg klar:) Mens jeg rydder,vasker og holder orden her hjemme til enhver tid:) imellom slagene ser jeg på serie på netflix og later meg:P

høres ut som modning ja :) godt at kroppen gjør seg klar ;)

Back
Topp