Hva er "midje"-målet deres?

AnneC84

Forumet er livet
Ikke at det er noen midje igjen, altså [8D][8D]

Men hvor stor er mageomkretsen din på det største?

Hos meg er den nå på 92,5 cm. Jeg har veldig smalt liv sånn i utgangspunktet, og bruker 65 i omkrets på bh, så merker forskjellen, kan du si [8D]

huff for et spørsmål[8D]
er stor fra før og ekstra stor nå[&:][8D]
kommer ikke til å måle før etter fødsel og kroppen begyner å krympe[;)]

ORIGINAL: nita80

huff for et spørsmål[8D]

[:D][8D][:D]

Haha! Kjedelig!!

Nå er det jo bebisen som gjør deg stor, da. [:D]

hvor er det du måler på magen ??
skal ta å måle senere i kveld når guttungen er lagt..[:)]

målte rundt navelen... var 91 cm[8|]

Jeg måler der jeg er størst, rett og slett! [:)] Prøvde meg litt fram, så da ble det 92,5-93 cm på det største.

Haha, venninna mi har omtrent samme utgangspunkt som meg, og på det aller største før hun fødte, så var hun 94,5 cm. Jeg tror jeg får litt større mage enn henne [:-][8D][8D]

Midjemål (der det er smalest) : 81cm
Mål over navlen: 88cm

(BHstr. før graviditet: 70DD)

Har merket at magen og puppene har blitt større, ellers er resten av kroppen som før[:)]

og er i uke 24 [:)] Termin 18. mai [;)]

Har begynt å måle midjen hver uke nå jeg, så jeg kan se hvor mye jeg vokser[:D]
Er i uke 22, så målte på fredag og da var jeg 88 cm. Målte da på det største, ved navelen.
Bruker 65 i BH størrelse til vanlig[:)]

Jeg føler meg sinnsykt stor nå... Er 98 cm målt ved navelen. Og jeg har alltid vært smal rundt mage/midje. Skikkelig uvant, syntes det er vanskelig å ta på meg sko, og bøye meg for da føler jeg at magen er i veien. På trening føler jeg meg skikkelig klumsete og stor[:D]

86 cm! (i uke 26+0)
Føler at jeg er giga stor, men nå er jeg såvidt 155 cm høy og veier 46kg til vanlig da [;)]

Sliter når jeg skal inn i kjøkkenskapene blant annet, magen rekker akkurat opp til vasken og hvis jeg strekker meg pittelitt så får jeg tak i kjøkkenglassene på nederste hylle [8D]

ORIGINAL: Loppeline83

86 cm!
Føler at jeg er giga stor, men nå er jeg såvidt 155 cm høy og veier 46kg til vanlig da [;)]

Liten og søt [:D]

Jeg synes JEG er stor. Men ikke i vide klær, for da synes det ikke hvor smal jeg er på resten av kroppen, men hvis jeg har tettsittende klær eller er klesløs, så er jeg jo bare en enste stor mage [8D]

huff for et spørsmål[8D]

sign[:D][:D][:D] hehe

huff for et spørsmål[8D]

mhm.. samme her [8D]

95 cm:( magen har vokst MYE de siste ukene!
var 110 cm rundt magen ved termin med nr 1.. det sier seg selv at det er MYE når jeg er knappe 160 cm lang..

ORIGINAL: Fjärild

ORIGINAL: Loppeline83

86 cm!

Liten og søt [:D]

Jeg synes JEG er stor. Men ikke i vide klær, for da synes det ikke hvor smal jeg er på resten av kroppen, men hvis jeg har tettsittende klær eller er klesløs, så er jeg jo bare en enste stor mage [8D]

Takk må jeg vel si [;)]

Jeg liker best litt trange overdeler nå jeg, for da er det ihvertfall ikke tvil om at jeg er gravid [8D]
Uansett gravid mager er noe av det fineste som finnes synes jeg [;)]

hahaha!! I'll never tell[8D][8D]

mitt mål er 92 der magen står mest ut, er 25+1 nå... Hadde et midjemål på 65 da jeg ble gravid, og har fortsatt ganske smal midje, magen er ikke kommet opp til midjen, men den forsvinner vel snart og;)

[:o] Så smale dere er rundt midjen, bare sylfider hele gjengen [8D]. Jeg var 104, det på det tykkeste, er nå 113. Og jeg bruker 40/42 i klær. Er 169. Og bruker 80 rundt (bh) 

Back
Topp