hva er mens termin. og Ul terminen deres?var det stor forskjell?

Arda`s-mamma

Gift med forumet
Jeg lurer på om det var stor avvik fra mens termin og UL.termin.. for meg var mens termin 22mars og ul.termin 7 apr...

Så hos oss er storken ventet alt fra slutten av mars til begynnelsen av april[8D][:D][:D]

Min mens termin er 14 feb og ul er 23 feb.
Leger og jordmødre krangler fortsatt om hva som er riktig, så jeg vet ikke hva jeg skal tro på..
Men tror den 14 er mere riktig.. Men tickeren min går etter den 23 da! [:)] For det er vel den man liksom skal følge..

mens 26 jan og ul 6 februar :)

Mens termin er 1 mars og ul termin er 18 mars...

ORIGINAL: L24

Mens termin er 1 mars og ul termin er 18 mars...

Håper babyen din kommer 1 mars for da har jeg bursdag! En knall dag å ha dagen sin på altså!! [:D]

Mens termin 15 mai, ultralyd 30 mai.Heier på den første jeg,men det bruke vel stemme bra med ul-der ser de jo størrelse osv.

Under begge mine svangerskap fikk jeg ul og mens termin med kun 2 dager forskjell [:D]

Mens terminen min er 8.februar og UL termin er 11.februar! så de er nogenlunde like, men jeg mener mens terminen er mest riktig fordet!

Mens termin 3. mars og ul 13. mars.

mens termin 22mars..å ul termin 28mars[;)]

mens termin 27 april
Legens termin 30 april
Ul termin 27 april

Så ikke så stort hopp her heldigvis

Mensterminen min var 24 april, mens ul termin er 26 april...så ikke store forskjellen her i gården, men jeg har alltid(stort sett hvertfall) hatt regelmessig mens!!

Mens termin 14 mai, UL termin 16 mai.

Forrige sv.skap: Mens termin 1 nov, UL termin 26 okt. Han kom 9 oktober.

mens termin 6 mai. ul termin 10 mai.

Prøverørstermin 15. mai, ul 12. mai. Frida kom 14. april.

Jo jeg har stor forskjell..mens termin 6 feb.. og ultra lyd 11 mars..håper den kommer mest mulig mens termin...men lege og jordmor mener den kan komme når som helst men jeg vil ikke ha for tilig heller vis jeg kan slippe..det er jo noe galt for har hatt regel messig mens så jeg skulle hatt mens igjen!og han ultralydlegen tok feil sist også fikk 14 dager før termin og fikk en jente på 3500 så det var ikke noe for tidelig..jeg har masse rier og hadde natt til søndagen 3 veer så tror ikke det er så velig lenge før...Lykke til............[;)]

Menstermin 16.april, ULtermin 11.mai.... satser på begynnelsen av mai da....[:D]

Menstermin 18. juli, legen sin termin 3. juli og ul-termin 14. juli...

Back
Topp