hva er meningen i det???

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
den kreftsyke gutten Vegard er død...

så slår det meg, hva faaen er vitsen ??
hvor er meningen med at små barn skal dø fra sine foreldre?
hva er meningen med at en mor bare får ha sitt barn i mindre en to uker?? (med tanke på lille leo som så brått døde...)

haff!

for en verden!

og midt i dette skal vi tro på en gud?
som sitter å passer på oss? og som så liksom skal elske oss...

nei, tro på noe gud har jeg aldri gjort, og jeg gjør det heller ikke med tanke på hvor dårlig jobb han gjør i så fall!!!

Enig med deg der ja...
Det finnes ingen mening med at sånne ting skjer[:(]

Det strider mot alt, når en mor må gravlegge sitt eget barn!!

Men når jeg ser på mine tre barn, så synst jeg ikke at Gud gjør så dårlig jobb[;)]

ja, døden tar ingen hensyn... [:(]

[&o] uf, ja! jeg klarer ikke å se poenget med at et lite barn dør[:(]
et lite uskyldig barn som ikkehar gjort noen noe vondt[&o]

tenk det! et uskyldig barn er død! også sitter det terorister, drapsmenn og føle mennesker runt om i verden!

om gud fantes... hvorfor tar han ikke dem istede!???

Forferdelig[:(]   Null rettferdig.. stakkars lille gutten[:(]  mammahjertet mitt knuses når jeg leser sånnt.

[:(]

å nei er det han gutten som ble tatt hjem fra sykehuset tidligere i våres...hjem for å dø???[&o][&o][&o][:(]

huff, bare så forferdelig vondt[:(]

hvil i fred lille vegard. tenk du skulle egentlig begynne i 1 klasse, men istedenfor må foreldrene følge han til graven. har fulgt litt med ang vegard siden det har stått om han i avisa og en arbeidskollega av meg er venner av foreldrene.
så alt for trist at en så skjønne gutt ikke får oppleve det å vokse opp[:(][:(][:(]

Overhode ikke rettferdig i det hele tatt.
Ikke er jeg troende, men jeg heller jo mer og mer til at det absolutt ikke finnes noen gud. Hvorfor skjer så dette.
Hvil i fred lille Vegard.

Back
Topp