Hva er max alder på å få barn, menn?

40 er max spør du meg hehe.. og samme alder for dame..
jeg personlig ville ikke hatt barn etter 35 men det er min mening. :)

syns egentlig at det er opp til hver enkelt når det føler seg for gamle[:)]

ORIGINAL: trampe80

Absolut!

50

hehe, far til samboeren begynte ikke å produsere unger før han var 40 år, han lagde 5 stk, siste kom når han var rund 52 år.[;)]

Har ikke noe grense verken for damer eller menn jeg, får være opp til hver enkelt.[:)]

Jupp, hvordan kan en f.eks en 25åring vite hvordan en 35åring har det.

Jo gamlere mannen er, jo dårligere er sædkvaliteten og det øker risikoen for sykdom og avvik hos fosteret.

Så jeg mener det samme som er max for kvinner jeg da men.... Synes ikke de trenger være mer enn 40-45 år.

40 er gammel nok syns jeg.

ORIGINAL: Tøsa

kan ikke si en fast alder, det bør jo hver enkelt avgjøre selv.
men jeg synes de kan tenke seg om to ganger hvis det er fare for at de ikke får oppleve konfirmasjonsdagen til sin egen unge liksom...

sign[;)]

Det blir jo litt individuelt, men en bør jo normalt sett klare å bli ferdig med unger før en runder 45, for mannens del hvertfall.
Men hadde en far som var 54 når jeg ble født, og 55 når søstra mi ble født. Og tror hverken han eller vi tok noen skade av det.. Han hodt seg sprek og rask til vi var over 20, men du kjenner det jo litt når far en din dør, når venniner mistet besteforeldre... Men, men, kan ikke si at det har plaget meg å ha gamle foreldre[;)]

45! men syns det er litt i eldtste laget!! det er greit hvis det er en attpåklatt lissom!
fr dame syns jeg persnlig 37 er grensa!
men legger meg ikke i hva andre gjør! det får være dems "problem"

godt dere ikke er sammen med han jeg er sammen med da.. for han er 40+ når han blir pappa for første gang [:D]

Back
Topp