Hva er maserier?

Hoppetihopp

Elsker forumet
Mailykke 2018
Ser dette skrevet innimellom, men har aldri hørt om det før. Noen som kan forklare hva det er?

Ineffektive sterke kynnere :)

Åååh... :)
Typ slike som gjør vondt?

Maserier gjør vondt ja, de er regelmessige i perioder før de dabber av igjen. Mange blir "lurt" til å tro fødselen er igang, mens det bare er falsk alarm og man reiser like slukøret hjem igjen ;p

Gjort det mange ganger selv. Sist var jeg innlagt for å få noe å sove på da jeg var sterkt plaget fra uke 30.

Kan også kalle de modningsrier tror jeg? De er vel med på å modne til fødsel men ikke effektive rier som sagt over.. Kan og kalle de lurerier

Kan også kalle de modningsrier tror jeg? De er vel med på å modne til fødsel men ikke effektive rier som sagt over.. Kan og kalle de lurerier

Modningsrier har jo effekt, det har ikke maserier :)

Jeg hadde det den siste uka sist.Gjør vondt PG jeg trodde fødselen var i gang før d bare stoppet.fikk ingen åpning i det hele tatt av de

Maserier gjør vondt ja, de er regelmessige i perioder før de dabber av igjen. Mange blir "lurt" til å tro fødselen er igang, mens det bare er falsk alarm og man reiser like slukøret hjem igjen ;p

Gjort det mange ganger selv. Sist var jeg innlagt for å få noe å sove på da jeg var sterkt plaget fra uke 30.
Hehe! Greit å vite... :)
sikkert kjedelig å tro fødselen er i gang når den ikke er det... :rolleyes:

Var frem og tilbake til føden i tre uker sist, med maserier.. Hver gang var vi sikker på at NÅ skjer det noe.. Men neida :p men så var ikke mine "skikkelige" rier heller effektive da, så har skrekken for at det blir langdratt og lite effektivt denne gangen og..

Det skal nevnes at mine masrier forrige svangerskap på en eller annen mystisk måte ga meg fire cm åpning :-) Men det tok laaaang tid da!

Jeg hadde skikkelige maserier i går. Hvert femte minutt slik at jeg faktisk måtte konsentrere meg og skifte stilling og puste. Trodde ei stund det var ordentlige rier og tenkte på å ringe føden hvis de ikke ga seg på kvelden. Men etterhvert ble det roligere. Men var jo helt utslitt etter 5t med jevne vonde rier. Men de holdt seg på samme stadiet. Like vonde og like ofte, og hadde det vært ordentlige rier så ville det blitt vondere og oftere.

Back
Topp