Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurt å se statistikken på prisjakt.no, hvordan det har gått opp og ned de siste pr årene for den aktuelle varen. Og kjøpe når den er på bunn
Vognposer og sånne vinterting (vinterdresser osv) pleier å være mye billigere om våren/sommeren. Jeg kjøpte Reima-dress på 50 % salg i mai. Det er fordi de klargjør for neste års modeller så det er smart å kjøpe da!Det var et godt tips, jeg visste faktisk ikke at det gikk an å se prisstatistikk der inne! Nå ser jeg at den vognposen jeg vurderer ble solgt til 1150 i juni, mot 1645 nå. Da drøyer jeg det heller til sommeren, og håper den kommer på skikkelig salg til sommeren!
Jeg venter til etter OUL med å kjøpe noe som helst, og det er hele en uke igjen. Tida går sååå sakte, heheJeg vet ikke hva som er lurt å kjøpe på salg, men for vår del har det handlet om å kjøpe litt og litt for å ikke få alt på en gang! så vi har kjøpt vogn (tror den var på salg kun fordi butikken skulle slutte med merket), stellebord med balje under (ikke alle liker det, og jeg trodde ikke vi skulle ha det selv, men i forhold til hvordan huser vårt er og at badet er trangt, passet det oss bra) og noe flaske greier. Samt en vårjakke til sønnen min
Haha, ja det skjønner jeg vi har oul om to uker.. men var på ul sjekk i går, og alt ser helt fint ut! <3Jeg venter til etter OUL med å kjøpe noe som helst, og det er hele en uke igjen. Tida går sååå sakte, hehe
Så bra! Jeg var på UL sist uka før jul og det er jo nesten en mnd siden, og det er jo mye han ikke sjekket da. Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet en uke til. Er så greit å vite kjønn også. Men superfrustrerende nå som det er salg på såå mye fine klær, fra Lillelam osv. men alt er rosa/blåttHaha, ja det skjønner jeg vi har oul om to uker.. men var på ul sjekk i går, og alt ser helt fint ut! <3
Har funnet masse i andre farger fra lillelam på salg i div nettbutikkerSå bra! Jeg var på UL sist uka før jul og det er jo nesten en mnd siden, og det er jo mye han ikke sjekket da. Så jeg får bare smøre meg med tålmodighet en uke til. Er så greit å vite kjønn også. Men superfrustrerende nå som det er salg på såå mye fine klær, fra Lillelam osv. men alt er rosa/blått