Hva er lukket rom?

dumidalia

Gift med forumet
Øverst på forumet står det "lukket rom".. Hva er det? Er det slik at man må søke om tilgang? Er det noe der? Anyone? ;p

Jeg lurer på det samme :P
så jeg humper deg opp :P

Aner ikke hva dere snakker om :p

Såvidt jeg vet er det et rom bare vi som er medlemmer kan se. Ellers er jo alt annet tilgjengelig. En periode var det jo sånn at man måtte være medlem for å se terminforumet, men nå er det åpent.
Så tror jeg det er sånn at det vi skriver der ikke kan dukke opp hos søkemotorer som google.
Så tanken er vel hvis man vil være litt mer privat, sånn at bare medlemmer på babyverden kan se, så kan man bruke lukket rom.

FMQ skrev:
Såvidt jeg vet er det et rom bare vi som er medlemmer kan se. Ellers er jo alt annet tilgjengelig. En periode var det jo sånn at man måtte være medlem for å se terminforumet, men nå er det åpent.
Så tror jeg det er sånn at det vi skriver der ikke kan dukke opp hos søkemotorer som google.
Så tanken er vel hvis man vil være litt mer privat, sånn at bare medlemmer på babyverden kan se, så kan man bruke lukket rom.

Det stemmer det. Det er akkurat det det er:)

Tenkte meg at det var noe slikt, ja. Ja, så vet vi det. :)

Da er det jo ikke såå lukket da.. Forestilte meg mer at det var kun oss som var medlem i BV OG har registrert termin i Januar 2013..

Back
Topp