Hva er "like før"???

Løvinne_74

Flørter med forumet
Skal teste om 2 dager og er kjempespent!! Kjenner meg litt annerledes denne gangen.., men jeg jobber med å holde bakkekontakten!

Driver og tafser på tappen for å få noen indikasjoner. Leser på pernille.info at "like før eller under mensen" er tappen slik og slik...

Mitt spørsmål er: Hvordan tolker dere "like før"?
Når jeg har IKM på mandag, mener dere at "like før er nå i dag, lørdag? Eller er "like før" f.eks. mandag morgen?

Har nemlig en tapp som ifølge pernille.info ligner mye mer på tidlig svangerskap[:)]

God lørdagskveld alle sammen[:)]

Jeg vet ikke jeg!!!
Ville bare si lykke til!!!
Håper det har klaffet for dere...

TR har ikke kommet til deg heller? ikke her ell... lurer på hen hu er.. har du noen symptomer på graviditet?

ORIGINAL: bertelure

TR har ikke kommet til deg heller? ikke her ell... lurer på hen hu er.. har du noen symptomer på graviditet?

Meg? Nei ikkeno... Litt farga utflod, men ikke noe mens... Har hatt mange symptomer med er som blåst bort... Eneste nå er litt vondt i puppa...

har også litt ømhet i puppene, men ikke noe mer.. litt farget utflod her også.. så en får se hva som skjer.. har du testet deg? skal du ?

Testa i går morges, men den var negativ så jeg får nok mensen snart... Bare så rart.. er på dag 32 nå å det er lenge siden sist...

Jeg venter ikke mensen før på mandag.

Har superømme pupper - de er harde og ømme og de står nesten rett ut, hehe! Har dessuten et "knipetak" nederst i magen, ikke slik som mensmurringene er, men noe annet... Har også vondt i korsryggen.

I går kveld fikk jeg plutselig vondt i halsen . og i natt våknet jeg i 5-tida av kjempesår hals. Har influensakropp i dag med stive ledd og sliten kropp. Ei venninne av meg var syk i tre dager da rett før hun visste at hun var gravid, men ikke vet jeg om det er slik med meg nå.

I går og i dag har jeg i tillegg hatt bittepittelitt brun utflod. Hmmm.

Hvor lenge over IKM er du da, Pastella?

Kanskje dere allesammen er gravide? [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg vil ha en spire i magen min i julen jeg ja [:)]

Håper det blir klaff snart!!

ha en fin kveld jenter

4 dager over er jeg nå!
Håper du er gravid da løvinne!!! Det høres jo positibt ut!!! Når skal du teste?

ORIGINAL: rosenjenta

Kanskje dere allesammen er gravide? [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg vil ha en spire i magen min i julen jeg ja [:)]

Håper det blir klaff snart!!

ha en fin kveld jenter

Håper du får en spire i julegave!!!

Ha en fin lørdagskveld til deg å!!!

ikke noe dritttante her i gården heller :\ Bare hvit utflod [8|]

ORIGINAL: Janneb

ikke noe dritttante her i gården heller :\ Bare hvit utflod [8|]

Når skal du ha TTR da?

Tenker jeg tester på tirsdag hvis ikke TR dukker opp....

Liker egentlig best å teste på en helgedag, jeg. Dersom en test er positiv da, blir det ikke noe stress med at jeg må gå på jobb etter testen! Kan ikke skjønne hvordan jeg skulle kunne klare å gjennomføre en arbeidsdag ettter en eventuell positiv test samme morgen!!

HEHE helt enig!!!
Jeg vet ikke åssen jeg kommer til å ta det når jeg en gang tester positivt heller.... Blir sikkert smilende som bare det...

Ja, det blir et STORT SMIL [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Krysser fingrene for at vi kan begynne å glede oss til å bli "GLADFEITE" snart!

hehe ja håper det at vi snart skal ligge å spy og greier.... mmmmm gleder meg

Ja, ugh! Gleder meg, thi-hi!

Du må ha masssssssse lykke til!!!!

[:D]Takk det samme[:D]

Men, spør igjen jeg, for dette gle jo helt ut, hihi!

Hvordan tolker dere "like før"????

Back
Topp